18 listopada 2023

Samozaoranie się Dudy i całego Pis-u...

 


                                     11 minut- warto dla odmiany posłuchać i tego pana😋 krótko i na temat brawo !

                                                                  14 minut 😉


 Wszystkie linki to ''świeżynki'' z dzisiejszego dnia. Trochę znowu łapałam oddech i przez 3 dni  zwolniłam tempo. Czytałam oczywiście, co w trawie piszczy. Kto się'' powiesił ewentualnie'' a kto stracił apetyt lub nie opanował tegoż...😁 W każdym razie swoje emocje mam póki co, poważnie wyciszone. Mam nadzieję, że zaglądający także?  Jeszcze miesiąc trzeba wytrzymać...? Mam tylko nadzieję, że pan Hołownia, jako Marszałek, również da radę. Po jego kolejnych wystąpieniach, życzę mu z całego serducha, sukcesów i dalszych zwycięstw.💓

Dzisiaj będzie ''muzyczka''. Ostatnio nie byłam w stanie jakiejkolwiek proponować.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Zapraszam więc na cudowny jak zawsze, Koncert z Wiednia. Cudowne solistki i soliści. Można

 się doładować pozytywnie, aż przez 2 godzinki. Miłego...💓 Do Poniedziałku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz