15 listopada 2023

Pajac, popajacował ''se'';)

 Dzisiaj wysłuchałam obrad drugiego spotkania parlamentarzystów w Sejmie. Jestem jednak pod wrażeniem pana Marszałka Szymona Hołowni. Brawo ! Już wczoraj byłam. Mam nadzieję, że tak przejdzie dzielnie do końca kadencji. Dzisiaj jako ciekawostka 😀minister sprawiedliwości jeszcze kilka dni.. dał popis w ''stylu pisowskim.''czyli arogancko - chamskim.

''Z
 
''bezspsecnie'' Pajac dał popis  prostactwa i .... i strachu.  Już sa pozwy w sądzie dla tego niszczyciela prawa i nieudacznika na stołku ministra i prokuratora  generalnego. Czasy dobre, ma za sobą.
 
 
Nigdy nie był dobrym mówcą, a nawet  minimalnie porywającym . DZISIAJ MNIE TEŻ zaskoczył. PROSZĘ zwrócić uwagę na jego ''bełkot'' Wyrazistość mowy, końcówki ''rozpływające'' się itd.

 Stawiam diagnozę: albo drinka mocnego wypił, dla odwagi, lub  coś ''wciągnął'.' O pół kreski za dużo.? Kilkadziesiąt pisowców robi  sobie ''dobrze'' regularnie. Mają swoich dobrych dostawców. Zachował świadomość sytuacji, ale nie panował nad chwiejnym językiem. Ja mam  słuch wyjątkowo ''czuły'' Wiadomo😉 Dopuszczam jeszcze możliwość nowych zębów. Miał wstrętne, jak Kaczyński. Może tuż przed wyborami wstawił ..?

Jego wystąpienie i  jeszcze ministra Edukacji, p. Czarnka, to koszmarna kontynuacja chamstwa w najgorszym stylu. Mam nadzieję, ze p. Marszałek Szymon Hołownia, drugim 

razem nie pozwoli na takie ''knajackie wystepy'' Proszę;)

💓do jutra. 😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz