5 listopada 2023

Przypominam, to nie jest TA chwila...

  Troszkę  zregenerowałam moje  zwapniałe zwoje mózgowe;)Dały mi właśnie sygnał, że mogę znowu działać pomalutku. No i dobrze, Nie jestem typem, który lubi pisać cokolwiek o sobie. Ostatni raz zrobiłam to 8 lat temu. Więc częstotliwość może być? Ok. Śmieszne jest to, że właściwie nie bardzo się znam na Polityce. Jednak na szczęście  mam jeszcze jako tako zdolność do myślenia i wybieram osoby autorytety, które przemawiają do mnie. Ufam im, więc będę z nich korzystała.

Nie wiem na kim się zawiodę, gdy wreszcie Nowy rząd będzie na swoim miejscu.

Wiem, na kim się zawiodłam podczas 8 lat rządzenia. Niemal od pierwszych dni. Dla mnie ta partia powinna być zdelegalizowana. Kilka osób wypełnić odpowiednie cele w więzieniach.

 Ha, ha, a Oni chcieli pana Tuska wkręcać w rosyjskie układy...


 Tak, będzie bolało. Ma boleć, zgodnie z prawem! Została duża grupa sędziów, którzy zachowywali się przyzwoicie. Do nich powinna należeć naprawa sądów,  prawa i dobrze pojętej sprawiedliwości.

 Dzisiaj trochę ''wyposzczona'' proponuję te linki. Ostatni 36 minut, lubię ten duet😀 i  relacje p. Piotra. Polecam.

*****************************************************************

Nie mogę już patrzeć na  TEN rząd, łącznie z prezydentem. Pamiętam ich słowa:  Nic takiego się nie dzieje, by przyspieszać Nowe rządy. SERIO! ?? państwo ''debilstwo'' nie widzi zagrożeń od wschodu do zachodu? Nie tylko w Europie.  ''Zryty berecik'' ''Zbawiciel'', czeka na cud? Chciałby jeszcze spróbować zarządzić stan wyjątkowy ?A może wojenny, jak sprowokuje sytuację?Agenci cierpliwie podpowiadają. Opłacił pewnie  zadymiarzy z ligi p.Bukowskiego na 11 listopada...Ok. Chyba nie wie co go czeka, za taki numer.

  13, 14 Listopada, oby jego Klaun, nie zrobił ''żarciku''. To nie jest ''Dobra chwila dla Debila'' Warto o tym pamiętać.😕

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💗 Zdrówka dla zaglądających, Damy radę !


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz