16 września 2023

Voilà ! Voilà ! Voilà !

 Wczoraj miałam zdecydowanie zły dzień...do wieczora.Zbyt duże emocje... w moim prezesowskim wieku?😉 Nie uchodzi😋 Za mało że ''byczków'' dodałam jak kwiatków do kożucha... 😁to emocje wylazły za płot. 😒

 Dzisiaj, postanowiłam dać sobie urlop na powiedzmy... 2 tyg.? Chociażbym skręcała sie w spiralkę... nie będzie żadnej notki i linków do końca miesiaca. Nie mogę zgodzić sie na to, żeby ktoś taki jak prezes i jego rząd, wykończył mnie przed wyborami.😁Po wyborach sama zrezygnuję z bloga, gdy Obywatele wybiorą ''mass Piss'' 

Dzisiaj mój dzień przywitałam tak; dałam się poprowadzić swoim ''duszkom'' Trafiły w dziesiątkę!😀wypadło na przypomnienie tego nagrania   (oba słuchałam po 3 razy)chwilkadlamasochizmu?😋

słuchawki!...proszę
po chwili dokonałam innego odkrycia ...iiii wykonanie EMMY, ''rozwaliło''mnie na milion kawałków. W TAKIM młodym wieku TAKIE cudowne wykonanie? WARTO, naprawdę, warto żyć, by doczekać je usłyszeć. Oczywiscie uwielbiam oba nagrania;)


15 lat... świetny prognostyk na dalsze lata. Oby była szczęśliwa podczas długiego życia...Tak łatwo można w życiu się zagubić...

 

Miłego weekendu,dla zaglądających.... z wyróżnieniem dla moich lubianych blogerów i tych, którzy  o tym nie wiedzą  😉😀

PS. TEKST tego utworu po polsku jest ,wpisać tylko tytuł i wykonawcę'' w gogle lub YT.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz