26 września 2023

Dyktator pilnie szuka pomysłu...ktoś, coś podpowie?;)

 Jak uniemożliwić zapowiadany marsz ''Miliona Serc'' na 1 -go Października. 

Jesli się nie uda, to jak go zepsuć, przerwać, obrzydzić... czyli co by tu jeszcze spier.... panowie i panie , coby tu jeszcze ?hmm..

 wczorajsze dwa linki, kto nie widział😋



Panowie dali czadu, z przyjemnością wysłuchałam wczoraj. Pomysleć jak w zupełnie innym miejscu Polska by była,  gdyby prezydentem został pan Trzaskowski. Z minimalną różnicą został swiatowej sławy ...Debil! Sąd nawet stwierdził, że to nie obraza dla niego.Te właśnie ostatnie wybory prezydenckie były zmanipulowane oszustwami. Mam trochę żalu do opozycji...Chociaż dysponując takim budżetem jak PiS, (złodziejstwo, korupcja)plus prawie wszystkie media, to faktycznie było ciężko.

 

 Mam nadzieję, że w tych wyborach... nie da się oszukać. Pomimo tego, że PiS.. nakradł miliardy ! Szajka już ma milion wariantów na ''czarną godzinę''  Nie chcą reszty życia spedzić w więzieniu ! Będzie ciężko więc. Stały elektorat PiS-u, wiadomo jaką ma świadomość i na co liczy...Przyszłośc dla nich już bez znaczenia. Młodzi pisowscy też już zadowoleni.Chcą kontynuacji. Zrobią wszystko, by zadowolić ''szefa'' Stanowiska jakie piastują, byłyby poza ich zasięgiem w ich życiu.

 W normalnym Kraju, oczywiście. Mam nadzieję, że taki się stanie 15 ego, po wyborach.


 Dzisiaj ta wersja pasuje mi do nastroju. Raczej refleksyjny, :) Miłego dnia, dla zaglądających💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz