8 września 2023

Bez tytułu...bo musiałby być, wulgarny;)

ok, nie musiałby, ale czasami mam ochotę być ''emocjonalna''Fakt ten, nie umniejsza  mi niczego. 😁

W tym okresie przedwyborczym, obawiam się, że sobie pozwolę na więcej... skoro widzę to co widzę i słyszę to co słyszę. A także  czytam, to co czytam...rozumiejąc tekst, oczywiście. Ogólnie krew mnie chce zalać, ale kurza nać, nie zaleje! Dam radę, najwyżej się wk. i wystrzelę 8 gwiazdek z otworu gębowego w zaciszu domowym. Ot, co...

o

Ciekawa dyskusja, u p. Kamili i ciekawi gości. Warto posłuchać... 31 minut.Polecam !:)

                                                                    POLECAM 27,3 minut

Lubię młodego p. Brejze. Bardzo pracowity i uczciwy  poseł... a to pisowskie sk....two, chce go ciągle ośmieszać i oskarżać...  ten staruch na zdjeciu , będzie się smażył w piekle. W które wierzy ? ha, ha, ha

 Na dzisiaj tyle... mam problem z wyborem ważności linków, bo tyle się dzieje...  Proszę samemu tez poszukiwać ''nowości'' i wiarygodnych żródeł. Ja będę podawała linki co drugi dzień. Takie, które wysłucham i wybiorę. Mnóstwo jest ciekawych i prawdziwych...trudny wybór... uff.  

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz