18 kwietnia 2023

Wystawia pięść i narzuca swoją narracje...

 Linki perełki ! Warto posłuchać. Ja zrobię przerwę około 10 dni. Jadę do Polski. Później mogę nie chcieć  ryzykować.  Pomimo, że mam w Polsce wspaniałych przyjaciół.


 Powinno wyjść około miliona ludzi. Nie, nie, nie dla p. Tuska ! Żal mi go. W tak zainfekowanym nienawiścią i kłamstwem społeczeństwie... trudno się przebić z tak oczywistym i prawdziwym w jego przypadku, celem. Dla obrony wolności i swojego domu, Polski! Czas pogonić złodziei, chamów, degeneratów i purpuratów! Nie wyjdziecie, to znaczy, że zasłużycie na taki rząd jak obecny i oddacie się im całkowicie w niewolę. Trudno bedzie to odwrócić... przez dekady. Banda dyktatorów, już przeszkolona. Przez Putina i innych dyktatorów...wiadomo jakich. Jeszcze troszkę czasu....ciut ciut...


 PIS, zrobi wszystko by ''wygrać'' wybory .Koszty nie grają roli. Łącznie z fałszerstwem.  Dla nich to być albo odejść w niebyt. Za kratki. Nie mogą ryzykować przegranej. Zbyt dużo narozrabiali.  Potrzebują jeszcze kadencji, by pozamykać swoich wrogów i przeciwników. Mają  przykład z innych państw, gdzie panują dyktatorskie rządy. Więzienia pełne !Zrobią dokłądnie tak samo.!Więzienia już budowane bardzo szybko. Że obywatele , że patryidiotyzm, władza dla dobra ludzi? Edukacja także😁sam Czarnek zapewnia. Sprawiedliwość i troska medyczna?😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😇😇😇😇😇😇😇na dokładkę z bożą pomocą?😂.  A co to Konia obchodzi ?!😀

Barany chętnie pójdą na rześ, gdy paranoik, zbrodniarz Kaczyński, przejdzie przez wieś... 

W tym roku będę głosował pierwszy raz, ja,  moi koledzy i koleżanki. Jesteśmy dojrzali, wykształceni i odpowiedzialni za słowo. Nie życzymy sobie takich degeneratów jak ten dzisiajeszy rząd i pasożyci  obsadzeni w państwowych instytucjach.To my, zbudujemy Polskę naszych marzeń. 

Najpierw musimy posprzątać ten gnój, który zostawiacie nam, młodym. Przywrócimy PRAWO i Sprawiedliwość. Wolność i odpowiedzialność, za wspólny dom. Ostrzegałem cię Kaczyński... jak jeszcze w pieluchy... załatwiałem  problem. Słyszałem, że już nastąpiła zmiana w tym względzie? 😉No i tak ma być! Ty i twoi kumple, pieluchy i kraty. Taki macie wybór!

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
zostawiam serduszka dla zaglądających  i do zobaczenia. W,

Kiedyś częściej sluchałam tego typu utwory... Dzisiaj od czasu do czasu... gdy już  nie mam siły dopowiedzieć słowem,  gdy obserwuję REAL,  to co widzę i słyszę...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz