30 kwietnia 2023

Bez złudzeń...Panie i Panowie

 Wróciłam po  wysiłku dojazdu DO i spacerach PO, Wrocławiu.  Odpoczęłam od Polityki...pozornie😋. Spacery codzienne 2 razy po 3h z dziesięciolatką to było wyzwanie  dla  cioci i babci 😅😁Dzisiaj pospałam do 10- ej i muszę się już ogarniać na rzeczywistość codzienną.  Pierwszy link to p. Piński oczywiście. Dzisiaj jeden. Jutro pewnie dwa.Piesek stęskniony, czeka na dłuuugi spacer. Zaraz pójdę, póki kości rozruszane😉.

 


 Mam tylko nadzieję, że obywatele również wstaną z kanap  rano i pokażą swoją siłę i jedność.

 W Warszawie-4.06 12h. Jeśli nie, to hmm... faktycznie, Historia zatoczy koło... Niewolnictwo wróci ! 😮😢 

 

 

Dzisiaj, teraz,  taka muzyka i instrumenty mi odpowiadają.  Wieczorem pewnie inna będzie. Zamierzam  trochę czytać co przywiozłam, z muzyką w tle. Miłego i spokojnego wieczoru dla zaglądających.😊


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz