12 kwietnia 2023

Po optymizm, do Motylka...;)

  Polecam tę notkę autora p. SZCZYPIŃSKIEGO. Warto przeczytać i zrozumieć, o co toczy się ''bitwa''.


https://studioopinii.pl/archiwa/233638 

  

Jak tam po dniach wolnych, wszyscy zdrowi?   Naładowani pozytywnie😉 czy raczej...nie?😕

Ja troszkę wyciszyłam się. Była ładna pogoda więc dałam swoją cegiełkę  pomocy ...w ogrodzie.

Większość zostawiłam młodym jednak. Sama zajęłam się gotowaniem.. Trzeba odżywiać się jednak, by mieć trochę więcej energii po zimie. Przyzwyczajać plecy do schylania i zbierania nie tylko plonów, ale chwasty też proszą się o uwagę😋Wiadomo, wredoty nie ułatwiają życia nikomu.

 Cykl linków z. p. Pińskim może jutro...?

*********************** 

  Po optymizm do Motylka   
Tu wystarczy mała chwilka
 Jego barwy pieszczą oko 
 
 Pozwalają
  Spojrzeć, myśleć i oddychać głęboko
😋
A czasami w młotku siła?
nie za mocno... martwi nie głosują
ups...bywa i tak, a jakże


 


... fragment)

To był czas kwiatów 

Gdy żyliśmy bez strachu

 Gdy każdy dzień miał smak miodu

 Ty wspierałeś mnie swym ramieniem

 Twój głos szedł w ślad za mym 

Byliśmy młodzi i wierzyliśmy w nieboo...


hmmm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz