27 listopada 2022

Został wytypowany...na ''prezydenta'':)))

 

 
 
 
''Polska jest w rękach ludzi podłych, podstępnych, intelektualnie i emocjonalnie wybrakowanych, biernych, a więc niebezpiecznych. Jeśli dopuścimy do ich 3 kadencji, będzie to TYLKO nasza wina. Żarty się skończyły - albo my ich skończymy, albo oni NAS!''

To prawda. Nie chcę  głębiej komentować tej paranoi. Nie mam ''natchnienia''
 


''Długi które zaciągnął TEN rząd, wszelkie inne  zadłużenia, rozciągnięte już są na około 60 lat! Minimum.Rozumiem,  staruszkowie powyżej 80, 90, 100 lat, nie rozumieją na co głosowali, żyją już w innym świecie. Wykorzystani bezczelnie w głosowaniu!!!Dlatego DUDA, przęślizgnął się na drugą kadencję. Każdego ranka uśmiecha sie do siebie w lustrze. 

Witaj, panie PREZYDENCIE! Tak, to JA!😁..lubię być ''Prezydentem''



No k. mać ale 60,70 latkowie ?  Powinni jeszcze kontaktować.Wszyscy  ślepi, głusi i z demencją starczą? Oprócz analfabetów i innych niedouczonych kretynów...powinni jeszcze myśleć. Wiem, są tacy co myślą. Mają świadomość obecnej sytuacji.Przeżywają horror...serce boli. Należę do nich. Dlatego krew mnie chce zalać.! Ale nie zaleje ! Niczyje doczekanie...

To prawda, dlaczego młodzieży 16 - 17 letniej, nie pozwoli się głosować przy wyborach ? Jestem od dawna ZA! Czy staruszkowie mają IM , w Polsce narzucać w jakim kierunku ma iść ich przyszłość, system kształcenia, prawa, ważnych społecznych kierunków? Starzy zawiedli. Zadłużyli państwo na dekady. Dając w zamian co ? ano wielkie G.! Szambo na wszystkich frontach.  Kaczorze, żebyś z piekła nie wylazł, bo w niego wierzysz! Piecz się w tym ogni! Swoim obywatelom stworzyłeś piekło na ziemi, paranoiku ! Razem, z kościołem KK. i prowadzącymi GO diabelskimi'' pasterzami''. Precz z tej planety, ''diabelskie pomioty''! ....

ps.😇no, no, ależ sobie pozwoliłam, prawda? Myślałby kto, że jestem przesiąknięta nienawiścią i zemstą. Nie jestem. Nigdy zresztą nie byłam. Papier wszystko przyjmie, jest mi łatwiej. Ja myślę raczej  ''żalem''   Uczucie nienawiści, jest mi obce. Inaczej, nazwałabym je... pogardą dla głupoty?;)

 

 Zgadzam się z p.Tychomowiczem w tym nagraniu. Całość, przerażająca jednak.

Ten, który  jest REZYDENTEM POLSKI....Śmieszno i Straszno!😭

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz