12 listopada 2022

Wkrótce wrzody zaczną pękać...

 Czekam na książkę o Zbigniewie Ziobrze. Własnie sie ukazała. Przyjaciółka mi kupiła i wysłała kurierem. Mam nadzieję, że dam radę przeczytać o tym człowieku, ministrze sprawiedliwości, który zdemolował wymiar sprawiedliwości w Polsce i ośmieszył przed całym światem.

 



Dzisiaj robię sobie ''wstępy'' bym  nie była w większym szoku niż jestem w stanie wytrzymać. Nagrania pana Pińskiego, czytam od jakiegoś czasu regularnie. Na poczatku jak zawsze, gdy poznaję nowych ludzi staram się być ostrożna w zaufaniu. Dzisiaj wysłuchałam tego odcinka . Dwa nastepne są z okresu dwóch , trzech dni,
  Tego pana, tez wczesniej nie słuchałam. Od jakiegoś czasu zaczełam jednak słuchać.  Dokładnie udowadnia, kto w Polsce trzyma prokuratorów i  połowę sędziów za ''mordkę''... masakra. Te odcinki sa zawsze w granicach 15 minut. Pozostałe około godzinki.

Zaraz na poczatku niby kredo, Macierewicza. Przerażające,  komu udaje się manipulować Kaczyńskim  i ciemnym ludem.  (prawda, trochę przeszkadzają mi wulgaryzmy, ale wytłumaczyłam sobie...w tym wypadku.) wysłuchałam w lekkim szoku.  Co za kanalia z tego Macierowicza...Rozbroił armię,z generałów, pułkowników, itd   Wystawił agentów w słuzbie dla Polski, na odstrzał itd itd.   


Ten również świeżutki,,, bardziej optymistyczny😋.... Oczywiście nie jest  możliwe wysłuchać 4 odcinków... przynajmniej dla mnie nie było😁słuchałam po  2 z przerwą na spacer.  Po tej serii będzie przerwa.. na lżejsze sprawy.  Trzeba oszczędzać psyche... klepki naoliwić, by wytrzymały do wyborów.

 Muzyczka na uspokojenie? OK, mimo wszystko  wierzę, że zaglądający do mnie to ludzie opanowani, wytrawni w radzeniu sobie ze stresem i falami informacji.  Polecam  spacery i muzykę jaką kto lubi. Bardzo rozluźnia...kot na kolanach. .  Pieskowi dać się wyprowadzić na spacer... też luzuje .

Do serca przytul psa, weź na kolana kota... i  trwaj, trwaj trwaj!!!👍



Lubię powracać i do tych nagrań, między innymi.

   Spokojnej niedzieli życzę, zaglądającym. Chcę wierzyć, że młodzi ludzie  przejrzą na oczy, wezmą sprawy w swoje ręce i pogonią ten rząd... dla dobra swoich dzieci, spokoju i normalności. Mówiąc o młodych, nie mam na myśli tych spod szyldu Bąkowskiego i innych rozrabiaczy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz