10 listopada 2022

Na gorąco!

 Dawno nie byłam tak wzruszona na spotkaniach Donalda Tuska.
 Z racji wieku, nie tak łatwo się wzruszam. 

Doświadczenie;) Z racji zdolności naturalnych... i owszem. To uczucie będzie ze mną do końca moich dni. Krew mnie zalewa, gdy w momencie, zerknęłam na komentarze przeciw panu Tuskowi. 

K.  mać!!!!!! psychole komentujący, za ile'' groszy'' sprzedaliście się!?   

 Ok. KONIEC tematu .Nie zepsuje sobie wrażenia dzisiejszego spotkania Donalda Tuska w Płocku. 

Było cudowne! Nie ustawiane, jak z prezesem z demencją. Każdy mówił co chce, i wchodził i wychodził kiedy chce.

 Ludzie  myślący, chociaż odrobinę... zdejmijcie klapki z  oczu!

Polecam tym pseudo patriotom, mieszkającym za granicą. (i w kraju)Na ambonach, nie szukajcie prawdy ! NIGDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Tam jej nie ma!


Ja mieszkam 20 lat poza granicami Polski. Uważałam zawsze, że nie mam prawa głosowania .Żadnego!!!Odebrałam je sobie.

Mimo, że w sercu mam Polskę. Zawsze... do końca życia. 

 Trzeba pozwolić ludziom tam żyjącym...na wybór. ICH wybór! A nie k.m. udawać patriotę !!! i głosować! Bo ksiądz tak p....... z ambony za granicą.     W polskim kościele !!!

Ja tylko śledzę na żywo wszystko to, co mnie   interesuje.Mogłabym mieć wszystko właściwie w doopie! 

Jest mi tu dobrze, gdzie jestem. Na szczęście tutaj politycznie nie jestem zaangazowana. .Burdel w kraju za sprawą prezesa JK,  psychola i kilku innych  psychopatów, powinien mi latać nad uszami jak mucha koło g.

 Nie lata!!! 

DLACZEGO? hmmm... może jestem też  psychicznie niesprawna?Ot, pytanie, chyba bez znaczenia...prawda?😁Dzisiaj ''normalność'' ma dużo ''twarzy''

******************************

 dopełniam nastrój....muzycznie. Jak zawsze. (słuchawki)

 

Wyjątkowo daje TO nagranie. Oczywiście w kontekście miłości do... mojej Ojczyzny...

Dzisiaj wyrażam tak.

polecam...



dla ''smakoszy''...


JESZCZE moment:)


wyobraź sobie, że tańczysz z panią... POLSKĄ. Nie chodzi mi o układ,styl....

Co czujesz, gdy ''Polskę'' masz w ramionach? 

Ja CI powiem, co ja czuję np. przy tej muzyce, będąc w czyichkolwiek ramionach:) CZUJĘ się bezpiecznie, czuję się kochana, wolna,  nie zamknieta w klatce a obok  ''dyrygent'' .Szczerze mówiąc, na niczym innym mi nigdy nie zależało... a TOBIE?

 Ja bardzo bym chciała taką Polskę właśnie, trzymać w ramionach. Tobie też tego życzę....

ps. miałam odblokować wczoraj komentarze, Taka chwilunia słabości 😀

Odblokowałam siebnie, zamiast wejść na stronę układu i zaakceptować wysyłanie komentarzy bez  przeszkód.Widocznie tak miało być, dzisiaj to zauwazyłam.  A DZISIAJ nastrój zupełnie inny, więc nie będę sobie jego psuła ''trollami'', między normalnymi, komentarzami.  Przepraszam zawiedzionych,

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz