25 października 2019

Zasłona opadła, król nagi !?

ups...co nasze oczy ujrzały !?Oooooooooooooooo...😛



Tym razem zacznę od tego nagrania. Ile razy go słuchałam, w różnych momentach życiowych? Bardzo wiele razy.  Reakcja ta sama,... wilgotne oczy. Tak, tak, nie tylko OPERA, jest moja muzą.
 Moje  życie prywatne układa się względnie dobrze, póki co😇😉 więc dawno nie słuchałam.
Ostatnio, tuż po wyborach. Po upływie fali emocjonalnej. Spowodowanej głupotą, zaniechaniem, zwykłym lenistwem... właściwie, nie tylko opozycji, ale ogólnie moich rodaków.☹️
Nie bardzo mnie interesuje, kto z moich czytelników, w jaką szufladkę mnie wkłada. Staram się być prawdziwa, nie tylko w życiu realnym ale i w sieci.Ktoś ma problem?😃Wierzę, że nie CI, którzy myślą i czują podobnie jak ja i odbierają mnie prawidłowo (jeszcze) ''Przytulaski'' dla was😉❤️

Jak jestem smutna, to widać, słychać, czuć. Jak wesoła, również. Jak w nastroju powiedzmy, melancholijnym, też trudno nie zauważyć. Gdy jestem ''wściekła'' hm, wtedy mam problem.Bo próbuję się wyrazić  ''ogólnie''. 😉😃To mnie samą BAWI😃😉
W każdym razie, przeżyłam ostatnie wybory po swojemu. Dzisiaj, stać mnie tylko na dwa byle jakie limeryki  i  badziewną rymowankę😀
ps.nie zapominajcie, że żyje  na walizkach i z kartonami pod nogami😃tuż przed przeprowadzką.

*****
 Niezdecydowany

Pewien pan, chciał być krystaliczny
nie zauważył, stał się toksyczny
opinię dobrą chciał mieć
nie taką, jak zwykły ''cieć''
stał się więc, chimeryczny 😃


***
 Chwali doopa?

Vatem się wciąż chwalił
niby wziął, i mafię obalił?
mafia świetnie się buja
premier wyszedł na ch...?😉

***
''Ynteligent''
 
''Nad prezes'', błysnął inteligencją
 jak sekretnie ukrytą impotencją
swoje wpływy chciał wzmóc
chorym wizjom sprostać móc
z ''Jasia Fasoli'', konsekwencją?

ps. oczywiście przepraszam za ''ABSMAK"😃😃
 Pozdrawiam tych rozumiejących mnie,😛 skaczę i piszczę z radości😃 jak... tak, czasami trzeba wyprzeć "real"' życia...ot tak, dla litości dla samych siebie...😉
 
słuchawki

Pamiętam, jak usłyszałam ten utwór pierwszy raz... słuchałam go kilka godzin, niesamowite, ale tak... to było dawno, dawno ;)och, jak bardzo dawno😛...  precyzja?😀 po co ?-
 odbiór taki sam...niezmiennie...
Miłego weekendu! dla zaglądających😀
Zaglądajcie, choć nie wiem co napiszę jutro. Nigdy nie wiem😃pa
**********

Jeszcze dodam ten link, skoro zrobiłam taka cofkę w czasie☺️... to konieczne. Uwielbiam jego utwory,... od kołyski pewnie



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz