13 października 2019

Umilając oczekiwanie i ciszę ;))))))





😃😃😃😃😃😃😃😃😃

Osobiście tak się uśmiałam, że  mój piesio zaczął szczekać i wzywać pomocy😛

ps.pan Leszek odpowiedział potem, ze zatrzymał się po około 300m, bo policjanci chcieli płuca wypluć z zadyszki. Dał się wylegitymować by odzyskać wolność. Zatrzymali go,  bo przekroczył nieoznakowaną strefę  pod pomnikiem 😉






 22, 30
 Po wyborach!  
                                                                                 
I WSZYSTKO WIADOMO!

Moja babcia zawsze mówiła; po śmiechu Wanduś, zawsze jest płacz, więc śmiej się rozsądnie, równowaga musi być. Płakać nie będę z powodu wyników. Mnie praktycznie osobiście nie dotkną. Ci co nie poszli, będą płakać.ŁĄCZNIE z wschodnią Polską. 
Takiej chcieliście Polski?  Taką sobie wywalczyliście!!!  
Rok, wystarczy na otrzeźwienie...myślę
Powodzenia!!!-mimo wszystko...

NAJBARDZIEJ MNIE WK., że Opozycja widzi powody do zadowolenia!!! szlag!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz