4 lutego 2019

"Wiosna" - wymiata !:)

Tak jak wspomniałam wczoraj, obejrzałam zapowiadaną Konwencję  pana Roberta Biedronia.
Nie rozczarowałam się :) Bardzo podobało się mi to co zaprezentował. Nawet się wzruszałam jak głupia😉 Nigdy nie słyszałam tak dynamicznie a zarazem optymistycznie przedstawianej wizji dla Polski. To było programowo bardzo odważne i...piękne. Czy realne? Chciałabym.  Pozostali zdrowi na umyśle, pewnie  też. Mam nadzieję Robuś, :)że dobrze wszystko policzyłeś...Na moją głowę, wyliczanka zbyt trudna:)Fakt ten, wbrew pozorom ma swoje plusy😃
Po cichutku jednak, boję się poranka poniedziałkowego.Dużo złośliwości, hejtu, szamba zazdrośnicy wyleją na Roberta. Z lewa z prawa i z środka. Boję się czy udźwignie...hm, powinien oczywiście.Taki klimat, taka praca...Dodatkowo sztab JK. pewnie ma za zadanie szukanie haków na Roberta.😉

Schetyna nie ma zamiaru zrezygnować z funkcji "lidera" Trudno,wielka szkoda dla niby zjednoczonej opozycji, dla Polski. PIS,  z całym zapleczem cwaniaków, przy wsparciu kk. ich jadu na mszach, agitacji w mediach, może się znowu prześlizgnąć na drugą kadencję😢😢. Myślę, że nawet z Biedroniem na plecach..."Lud boży"też ma szansę się opamiętać do jesieni. To ostatni moment na edukację bez TV-publicznej i na posprzątanie po "dobrej zmianie" Inaczej czarno wszystko widzę. Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz