8 lutego 2019

Nic mnie nie zachęca do pisania ciekawej notki...:)

Byle jakie, już napisałam :)Ileż można ?😜  Zero ambicji i zero na horyzoncie. No bo jak nazwać to co dzisiaj się dzieje w Polsce? Wirus "Zera", rozpanoszył się po wszystkich kątach. Codzienne niusy, udowadniają, że pod latarnią najciemniej. A największy strateg JK.  dostał nagle amnezji. Zapomniał według jakiego klucza, dobiera sobie pracowników wokół siebie. To są "haki"oczywiście. Czyli b. niskie morale danego kandydata, plus mroczna przeszłość. Uf.. nie chce już dalej pisać i babrać się w mrokach towarzyszy JK. Inni blogerzy mają większe zacięcie i predyspozycje, więc mam chociaż co czytać:)Wystarczy:)



ps. Mój piesio, umila mi życie jak potrafi, a potrafi wyśmienicie  słuchać i rozumieć. Teraz trochę krócej spaceruję bo skręciłam nogę w kostce. (4 dni, córka mnie ratowała) Jednak kości całe, jeszcze się nie sypią i to jest plus całej sytuacji. Nawet pogotowie się zdziwiło, byli pewni, że złamana na bank, taki arbuz na kostce? (fakt, bolało jak cholera)😃 Wniosek jest. Jeśli na spacer z dziećmi i psem, buty nie na obcasach, tylko na płaskim, wygodnym spodzie.Ot, co! durna babo😛😃😉(czyli ja)
😇
Czas więc na muzyczkę?
********************
A więc zmiana nastroju na...bardziej aktualny?
Słuchałam dzisiaj dużo i różnej



Nie chcę tej ciszy, moja najmądrzejsza S....chcę Ciebie, obok...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz