3 października 2017

Ostrze, często ukryte w słowach...

 ***
Każdy ma w życiu swoją "scenę"  
udaje wilka, lisa, lub owieczkę
    maska klauna też bezpieczna
             ściągasz ją z ulgą w ciemności
      kurtyna wreszcie opada
               możesz wytrzeć nos i łzy...

A.
 
Wybrałam dzisiaj to video. Mogę słuchać i swoją wyobraźnią. Oczywiście najbardziej lubię koncertowe, choć każda komórka skręca się wtedy jak... "spiralka" .

Na pełnym ekranie plus słuchawki, cudowne wrażenie! -ktoś miał wspaniały pomysł...💗czasami mam wrażenie, ze jestem w tym wodnym korytarzu... nie dam rady wypłynąć..itp.:(
Wypływam, łapię promyk słońca i oglądam tęczę...


śpiewa..."Przedstawienie musi trwać!
                Przedstawienie musi trwać! Tak!
                 Wewnątrz moje serce pęka
                   Mój makijaż może się złuszczyć
                     Lecz mój uśmiech wciąż pozostanie."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz