9 października 2017

Chmurka i słoneczko :)


Przypominając sobie ten Kabaret, nie wiem czy wypada się śmiać czy należy płakać.Minęło 16 lat, a On jakby ciągle aktualny... Trwa 26 min.warto obejrzeć.  Przynajmniej aktualne pytanie kto będzie głosował na D?. :))Ja mogę już odpowiedzieć. Takie same d. które zawsze głosują.Bezmyślne  skołtuniałe, którym nagle jeden "naczelny wódz" otworzył wrota.

Wchodzą bez skrępowania. Zostawiają błoto za sobą i słomę.
Trudno.Teraz nastał taki czas. Epoka  - "Wizjonera i Proroka".(wzbogacana kadzidłem i pochodnymi,"odlotami". Wszystko to w blasku ma się rozumieć,tzw. "dobra doczesnego",oczywista oczywistość.
*********
A teraz należy się trochę...
W Kwietniu 30. 2014,"odkryłam"  nagranie, i napisałam notkę o mongolskim chłopaku, pod tytułem "Chłopiec który śpiewa dla mamy" Wystąpił w Chińskim programie "Mam talent". Pisałam, że słuchałam go kilka razy pod rząd itd. itd. Miał wtedy 12 lat.Dzisiaj też przypadkiem odkryłam jak potoczyły się jego losy. Ma już 18 lat!:) Przybyło mnóstwo informacji przez te 6 lat.Wspaniały z niego młodzieniec wyrósł. Męski głos też ma ciekawy, ale myślę, że jeszcze trochę pracy nad nim. Na razie się uczy, ale jak sprawdziłam koncertuje też, i zwiedza świat. Dobrze, że zaadoptowała go daleka rodzina. Wygląda na zadowolonego chłopaka. Bardzo się cieszę,  :)
W tym utworze, podoba mi się:)ale pieśń o mamie, gdy śpiewał"przed mutacją",zawsze będzie mnie wzruszała i dźwięczała w pamięci i w uchu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz