22 października 2017

Nadzieja w przyszłym roku ?

***
Trochę sobie pomilczałam. Trudno było mi przeskoczyć barierę własnego zniechęcenia do napisania notki. Bo i tematy były raczej smutne.  Przykro patrzeć jak grupa miernych ludzików, rozwala mi moją Ojczyznę. Odważny, 54 letni człowiek, 2 dni wcześniej podpala się. Wcześniej zostawił listy dla rodziny i spisane w 15 konkretnych  punktach, powody swego kroku.


 Wszystkie dotyczyły obecnej władzy.! Tego zła, które czynią  Polsce i jej obywatelom.To nie był "chory  menel" a dobrze wykształcony człowiek. Lekarze walczą o jego życie. 
Żona i dzieci rozpaczają.  "Te miernoty", nie były warte takiego poświęcenia - powiedział dziennikarzowi syn.
 **********
 - http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/7,35241,22545519,o-piotrze-ktory-oddal-sie-opozycji-w-ofierze-po-samopodpaleniu.html#a=190&c=8000

Żona- to nie był czyn szaleńca!  (Fakt, depresja to stan duszy) 

 W tym samym czasie, następny młody człowiek, nożem zaatakował przypadkowych ludzi. Były ofiary i okaleczenia. Atmosfera i zła energia podawana przez ten chory rząd, wyzwala w ludziach  agresję i nienawiść. Ludzie z gruntu normalni i na jakimś poziomie, jeszcze się opanują, obronią. Cała reszta leci na lep obietnic i manipulacji jak mucha do...g. Żal patrzeć. Ludzie zaprzedali się "czarnej mocy". Ślepi, głusi i otępieni.

Naczelny idiot Polski, Kaczyński (wraz z niewolnikami)swoim obłędem, przyczynił się już do nie jednej śmierci i to w wielu grupach społecznych. Te inne tragedie nie przebijają się tak często do mediów, niestety. "Sprawiedliwość" ustawiają pod swoje mściwe plany przeciw wszystkim, którzy są przeciwko jego partii. Lada moment bolszewia i totalitaryzm zabłyśnie w całej okazałości. Pan prezydent, jeśli okaże się jak zwykle "Adrianem" to koniec z jakąkolwiek poprawą i uczciwymi wyborami.


 ***
Wczoraj skusiłam się i wysłuchałam na konwencji PO, przemówienia lidera opozycji. Wreszcie! Podobało mi się.Mam nadzieję że to nie był chwilowy jak wcześniej zryw, ale  trwałe przebudzenie. Dadzą radę tym razem?
Zaraz 10 minut po nich, zapowiadane od rana, jako "bardzo ważne" wystąpienie zjednoczonej prawicy. Czyli liderów trzech partii z PiS-u. Sami dziennikarze byli zdziwieni. Spodziewali się jakiś rewelacji, a tu tylko oświadczenie właściwie, że oni są "ciągle zjednoczeni" i  prezydent ich, też jest z nimi zjednoczony... na amen. A cała afera z sądem, to tylko "malutki spór w rodzinie" Wyglądali jakby przestraszeni. Słuchali Schetyny i zaniemówili?ha, ha, ha .
 ***
Media rządowe nadrobiły później ! Tyle i takich bzdur, kłamstw, jakie wylało się (po naradach różnych) w sieci i  z " gęb" skretyniałych "Karnowskich"i innych trolli, to dawno nie czytałam. Nie zasługują na słowo mojego komentarza. Wyobrażam sobie telewizję publiczną Kurskiego:) Pasek czerwony i nie tylko,będzie grzał się  przez kilka dni. Wszystkim pourywają się "czarne biznesy" ha, ha. Dopływ kasy państwowej urwie się "mendiom" ? :)

Ba, spokojnie, chrześcijańskie "Radio M."i TV, będzie nadawało 24h, o wszystkich wymyślonych bezeceństwach opozycji. Przecież tatuś rydzyk, nie może pozwolić, by strumień płynących milionów do jego sejfu, nagle wysechł.  Lekarze i pielęgniarki mogą głodować. Dla nich pieniędzy nie ma i nie będzie przez 7-8 lat. A jak im się nie podoba to......, wykształciuchy.! no właśnie. Rządowy szpital działa i ma się dobrze. :)
Obywatele niech żyją jak Biblia poucza, to i choróbska będą ich omijać - tak mówią wtajemniczeni:)  Zawsze też można kilka zdrowasiek w intencji zdrowia odmówić.
  
PS. żeby nie było, że aż tak bardzo jestem naiwna, to mogę dodać, że ciągle mam obawy. Bez powrotu do DNA, zapachu octu na półkach, podsłuchów, prawa demonstracji, będzie ciężko naród  obudzić? Smutne.. Opozycja zrobiła dobry kroczek, ale to stanowczo za mało by wygrać.
________
Spokojnej niedzieli:)

zapraszam na chwilkę zapomnienia;)Jak wiecie mam "słabość" do tego walca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz