29 sierpnia 2017

Artystyczne wizje rządu...rzeźby w g.

Przez kilka dni nie włączałam TV. Kiedy włączyłam, od razu dwie tragedie na przywitanie. 
Odszedł pan Głowacki, prozaik scenarzysta.Wspaniała osobowość w świecie aktorskim.

W sobotę opuścił też telewidzów"Szkła kontaktowego" Grzegorz Miecugow. Wspaniały dziennikarz. Ja  uwielbiałam jego autorski program, "Inny punkt widzenia"  Rozmawiał w nim z czołowymi postaciami świata nauki, kultury i sztuki. Normalnie dobór gości i sposób prowadzenia, to uczta dla ucha i duszy. Bardzo mi było przykro...gdy usłyszałam o jego nagłej śmierci...

 Rząd ma niezmiennie dobre samopoczucie, jak widzę. Każdego ranka wysyłane do posłów PiS-u  aktualne, jednakowo brzmiące przekazy, na okoliczność głównych tematów. Żałosne. Powtarzają wszyscy jak nakręceni. Bez mrugnięcia. Czyli jest jak zwykle. Rzeźbią w "gumnie" . A krajobraz po nawałnicach i tragedie ludzkie, jakby stoją w miejscu.  Premier Szydło-kłamczucha, robi ustawki i pokazówki. Bo do niczego innego nie jest powołana ani zdolna. Żal. Uff, kiedy  wreszcie ludzie przejrzą na oczy i przerwą ten koszmar? Nawet święto Solidarności, "przebierańcy" sobie przywłaszczyli.Depczą flagę i symbole. Moralne karły. Z trudem wyzwolona Polska,  wpadła w dyby chorych dyktatorów. Powoli będzie umierała w samotności...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz