10 sierpnia 2017

Masz takie chwile ?...ja też...

     ***
W lesie, a może w chmurach
zagubić się mogły myśli twoje
idziesz, płyniesz, pytasz
co mi wolno, co dzisiaj jest moje?
myśli, czyny, marzenia
jak je poukładać?
kierunków wiele, tylko jak   
jak, ten właściwy, życiu nadać?

A.
 ---------------
  Świat całkiem wariuje, czy to tylko ja? Komunikatory w sieci, hm..ludzie przestali lubić  porozumiewać się realnie. Z dotykiem dłoni, spojrzeniami w oczy...Przestali wertować kartki książek.  Można wszytko dzisiaj w sieci. Zniszczyć i pomóc człowiekowi.W szybkim czasie. Tak, czas tu ma znaczenie.   Takie czasy? Ja, nadążam...jeszcze, choć z wywieszonym językiem. Widzę jednak pustynię na horyzoncie. Całkiem wyraźnie. Człowiek szuka człowieka... nie znajduje. Wszędzie piach, piach, piach... pustka, nicość.

 dzisiaj takie wykonanie mi pasuje...




...resztę myśli, mogę uzupełnić tylko muzyką.. w tym momencie, taką choćby :) uzupełnia wszystko, co w duszy zalega:) Szczególnie w jego wykonaniu, Cudowne! (słuchawki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz