5 czerwca 2015

Nie otwieraj !!!

Teokracja już się zbliża
 już puka do twych drzwi
pobiegniesz ją przywiiitać
to  cię oblezą pchły!!!
CHÓR
  O szczęście nie pojęęte  
już tak oblazło mnie
ni laski, ani łaski
  mieć w d. wszystko chcę... itd.
 *
Na znaną kościelną nutkę, tak można śpiewać do zzza...śpiewania:)
_____
Dzisiaj (4.o6)miałam czas, by przyjrzeć się aktualnym "nowościom" 
Z ambon (jako to dziś święto adoracji, a nawet konsumpcji ciała) Dziwisze, Nycze, gładko mówili o moralności.
A raczej jej braku. Za taką uważają ustawę o in vitro, związkach partnerskich i konwencji przeciw przemocy w rodzinie.
Powiązanie z "ciałem"- jak najbardziej, było. :)) więc czego się czepiam?
Czepiam się rozumu.  Mój ma się jeszcze dobrze, na moje szczęście. Mogę się go "czepnąć" Czego inni się czepiają?.  Czarnej kiecki !?  Irlandia, już zasłużyła na potępienie wieczne.Jej współczesna 'wyrozumiałość" jest zagrożeniem nie tylko dla Europy, ale przede wszystkim ostrzeżeniem dla Polski.!- był łaskaw objawić p. Dziwisz. Polski, która kaganek "oświaty","wartości" ma nieść po całej planecie, Ziemi.(póki co) Jedyny prawdziwy!. Ot, co. Przykład ? - ten daje rodzina p.Kołakowskich:))) Już nie wspomnę o prezydencie elekcie, całej zgrai pisowców, kukizowców "odziałów szturmowych" i  zwolenników tej ferajny.
Będę sprawiedliwa jednak. Platforma, swoim zadufaniem w siebie, nie umiejętnością wyciągania wniosków, lenistwem, w pozycji na płasko i krzyżem, zasłużyła na przegraną!!! Lider?- ależ jego nie ma!!! Ewka, daj ty se spokój kobito! Czy Polska zasłużyła na bat pisowski i kk? Nie!!!!!!!!!!!!!!!!! No cóż, Historia powraca, głupota też!
____
 Odlećmy,  na chwilę chociaż, w lepszy świat...


 tym razem, wybrałam tę wersję:)

Tu się ukryłam dzisiaj:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz