13 września 2013


Wiersz pt. "Jeszcze pół kroczku, jeszcze kroczek"
 -W.Młynarski.

Jeszcze pół kroczku, 
jeszcze kroczek
 i zatrzymamy się zdumieni,
 jeszcze pół roczku, jeszcze roczek
  i rząd się w naszym kraju zmieni.
 Strzelą poparcia nowe słupki
 i nic a nic na to nie poradzę,
 że nowe świry, nowe głupki 
ukażą twarz i wezmą władzę. 
 I miłe panie i panowie,
 zaznaczyć sobie tu pozwolę,
 że w owym smutnym wariatkowie
 widzę dla siebie jakąś rolę.
 To pełne zero kompromisu
 z wszystkim, co głoszą nowe świry
 i wielkie pole do popisu
 dla żartu, kpiny i satyry.
 Więc zbieram wszystkie elementy,
 co tworzą tekst piosenek ostry
 i ćwiczę nagłe, śmieszne puenty,
 ciągłe aluzje i riposty. 
 Bo tylko tak, rzecz oczywista, 
idąc za myśli tych gonitwą,
 mam szansę zostać portrecistą
 mojego kraju – małpy z brzytwą.
 I dzięki temu wciąż mam wenę,
 i nieustannie jestem gotów 
z palcem na spuście mych piosenek
 celować śmiechem do idiotów.
 I w takiej zostać chcę pozycji,
 a czego oko moje łaknie, 
                                     to jak najwięcej amunicji                              
  bo celów raczej nie zabraknie
                                         *                                       *
                                                                                                                                                             
     
                                    Nie wiem jak wy, :) ale ja się podpisuję obiema" łapkami"z palcem na spuście , oczywiście:)))                                       
    
mój aktualny nastrój, zawsze podkreślam muzyką, :)      
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz