25 września 2013

Słów kilka...:)

Tak sobie myślę, że czas wytłumaczyć, skąd u mnie w postach, taka rozbieżność nastrojów, tematów:)
Jestem  sercem w Polsce, więc niekiedy daję posty, w formie rymowanek, na aktualny czas i sytuacje. Mam też ''swoje dni"kiedy piszę to , co w duszy mi gra, lub zwyczajnie ... nie gra, wkurza?:)mam humorki i humory, jak każdy. Staram się być prawdziwą w szczerości, do bólu:)czyjego?(mojego, oczywiście:))) ?Uzupełniam wszystko muzyką. To jest bardzo ważnym wyrazem moich uczuć aktualnych, czyli uzupełnieniem lub podkreśleniem każdego postu :)Nie zależy mi na ilości wejść:)Komentarze zablokowałam, ponieważ w sieci są różne osoby z którymi mi nie po drodze, a potrafią sprawić przykrość.(moja  duszyczka, nie zawsze sobie  z tym radzi ):) Jest mi miło, gdy czytam , kto mnie odwiedza:)(Kraj)Nawet dla jednej osoby, warto pisać:)a może dla pięciu? Robię to,  a przy okazji....:)hm, cieszę się , jeśli komuś coś pasuje z tej mojej pisaniny :)i bardzo  dziękuję, za wytrwałość:)Szczególnie osobom mieszkającym w USA i na wschodzie Polski :)(najwięcej wejść):)ale każde wejście, jest mile widziane, oczywista oczywistość:))))))
 A teraz cóż, może być tylko muzyka:)
moja ulubiona:)






oczywiście, że tęsknię ....J, A, R. M, J, B, S, Z,K, Z. :)
kłaniam się nisko:)baaaardzo nisko, a co tam, jeszcze się zginam:))))))
( w piątek, nowy :))

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz