28 października 2012

Czego dzisiaj mi potrzeba?

Tego właśnie mi potrzeba, ...

7 komentarzy:

  1. No właśnie, byłem pewien, że pod takim tytułem zamieścisz utwór "Oprócz" Marka Jackowskiego (nieistotne, czy w jego wykonaniu, czy też grupy Golden Life- obie wersje są podobne), a tu niespodzianka.
    http://www.youtube.com/watch?v=s1da7xcgue4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)a ja byłam pewna, że jeśli zajrzysz to tak właśnie uzupełnisz:)))Sekret moich potrzeb był jednak trochę głębszy:))wyraziłam go w moim linku :)Dzięki, video wspaniałe:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Mój powrót tylko po to, by posłuchać piosenki
    Włodek

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)Włodku byłam u ciebie, mój komentarz był na chwilę a potem znikł, nie wiem dlaczego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze jedno Włodku, nie wiem dlaczego mój e mail nie zniknął po wpisaniu komentarza? nie wiem czy to tylko ja go widzę, czy widoczny jest dla wszystkich.Nie udaje mi się usunąć Bloga z Onetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi tego trzeba .... "konsumowanie " swobody i luziku musi troszkę poczekać, ale miłe i te krótkie chwilki kiedy zaglądam na Twojego bloga. Duża buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. :)TO obie jesteśmy prawidłowo "potrzebujące" mnie pomaga jak zawsze, muzyka. Spacer również.:) Buziole

    OdpowiedzUsuń