5 czerwca 2023

Serduszko dostało potężną porcję wiary...

Wczoraj moje emocje, zamieniły się w wodospad łez. Również nie bardzo wierzyłam, że Naród się aż tak zmobilizuje. Przypomniały mi  się lata 80-te. Wtedy widziałam takie tłumy. Dopiero wczoraj zobaczyłam powtórkę. Jednak jest siła w Narodzie i mobilizacja. Przykre tylko to, że wcześniej po drugiej stronie, byli komuniści i ''zomo'' a dzisiaj, druga znaczna część, otumanionych skorumpowanych rodaków.  Media TV zawłaszczone dla siebie dały popis kłamstwom . Pseudo dziennikarze wspinaja się ciągle na szczyty bezczelności, kłamstwa i pogardy. Wiedzą, że po przegraniu Pis-u stracą pracę.  Sami wyłapywali plakaty niepochlebne dla siebie i nazwali marsz , marszem nienawiści. To nie nienawiść wyprowadziła ludzi na ulicę, a WŚCIEKŁOŚĆ.Na to, co partia na czele z Kaczyńskim, i  rządem, zrobiła z  Polski. Tylko ogarnięci, czytają i oglądają więcej niż tylko rządową TVP....

W każdym razie widziałam wczoraj, gdzie jest POLSKA. BYŁA NA ULICYw tłumie 500tys. w samej WARSZAWIE. W innych miastach np. Kraków, Szczecin,  również były tysiące rodaków. Szczerze mówili głośno, czego sobie nie życzą i jak postrzegają ten rząd i samego ''twórcę'', tego rządu. 

Bardzo mnie wzruszył dziadek 90 lat, który też przyjechał do Warszawy,... dla wnuków. Chciałby odejść spokojnie, z myślą, że będą żyć w wolnym i bezpiecznym  Kraju.  Nie będe sobie psuła dzisiaj nastroju przekazami ludzi, którzy sparaliżowani są od wczoraj strachem. Wiedzą ci, którzy łamali prawo, co ich czeka. Sprawiedliwe rozliczenie, to na pewno.  


 

Nie zmuszam nikogo do obejrzenia wszystkiego... ja obejrzałam i wysłuchałam:)Pełna demokracja😉


 Dobrych myśli  i wiary, że obecny rząd, ma ostatnie miesiace  ''rządzenia''  Zdrówka!:)


Dzisiaj przed południem, miałam ochotę na taką nutkę;) Może komuś też podpasuje? Miłego dnia💓



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz