27 czerwca 2023

Każdy dzień, niech martwi się o siebie...

 Udało się naprawić komputer, Ufff ! W tym momencie,  miałabym problem z kupnem. 😉 Nie był przewidziany w budżecie na ten miesiąc i przyszły.

Teraz odebrałam od fachowca. Solidny jak zawsze. Dużo czasu poświęcił, za przyzwoitą cenę.Mam wątpliwości, czy nie za mało sobie policzył. Upiekę mu duży sernik z galaretką. Lubi. Kiedyś zdradził. Wtedy będę spokojna. Bardzo lubię dać coś ekstra... od serca.  Kasa kasą, też zaokragliłam, ale jeszcze malutkie co nieco:)

********************************************

Czy brak mi było komputera? i tak i nie 😋Odpoczełam od polityki... na półgwizdka. (komórka)😁Miałam wyjatkową chęć na prasowanie. Wtedy włączam YT, i odsłuchuję po polsku wybrane  linki. Dzieciaki w szkole. To spokojnie. Młodzi nie ogląda żadnej telewizji. Jest do kina familijnego raz w tygodniu i do wybranych bajek dla dzieci. Ja też nie oglądam.

** ******************************************************


 Na dzisiaj, dzisiejsze nagranie pana Jana.  Także muzyczka:)


Maanam - Krakowski spleen - Czekam na wiatr

Bardzo ją lubię. NIEZMIENNIE. Też ciągle czekam na wiatr co rozgoni...

  spokojnego wieczoru i znośnej temperatury (słoneczka) 😉życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz