19 września 2022

''Piekło'' wraca?

  Zgoda buduje? Niby tak, tylko czemu tak trudno o nią !?

Polecam ten artykuł.

    Ernest Skalski:                                          https://studioopinii.pl/archiwa/225056  

 Z mojej strony taka muzyka, wokal. Ostatnio taki temat mnie...rozczula.

 Wspaniali ludzie, pomagali żyć...w tamtych czasach. Obecne...hmm, powtórka z beznadziei? Ale tych Bardów, już nie ma...i nie ma RAJU. Umarła też WIARA.

Dobrze, że Nadzieja jeszcze żyje...i moja MIŁOŚĆ. (do bliskich i przyjaciół)

 Wiedziałam, gdy  ''dotknę''  tego nastroju, to potrzyma mnie dłużej... W poprzedniej notce, jednak dotknęłam...wi ęc jakiś czas, potrzyma mnie taki właśnie muzyczny ''DUCH''

Czy to tylko... Jesień!? 


 


 

 

 

Tak, w tamtych czasach...można było czuć się jak w ''RAJU''...Słuchając tej trójki...

Dzisiaj, zapotrzebowanie na pana Z...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz