16 kwietnia 2022

Zadbaj o ducha, sam..

 Chwilowo poddaję się...


To ja główny świr, Antoni, który od zawsze rozum swój goni...Jestem w dużej grupie. Oni, rządzący, już nie gonią. Zwyczajnie, ukryli go w d....e.
Tak, jestem na przepustce z psychiatryka. Zdaje się, że znowu bombę  z zamachem wypuściłem?  Aaaa, tylko  bączka!? No tak, nawet wiatry już nie te, co dawniej, ale zapach pozostaje na jakiś czas? Uf! ok, więcej nie oczekuję...

Jeśli dajemy sobie tylko taki wybór, to na nic lepszego nie zasługujemy. To FAKT...


-Tak lepiej, bezpieczniej ?

 - Dla kogo !?

...  To jest pytanie, do ciemnego luda😕😇


 
**********************************************************

 Nawet nie chcę sobie przypominać obrazów światecznych sprzed lat! Zakłamania  w ''świątyniach'' i przy stole nie brakuje mi. Obłudnych kazań, pouczeń, żądań, cynicznych oskarżeń największych grzeszników, tym bardziej.  IDI na....! zakłamana BESTIO!

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz