25 kwietnia 2022

Łatwi w obsłudze? :)

 

 Bez specjalnych emocji z braku lepszego wyboru, zagłosowałam za Macronem.  Pan prezydent Francji, dawno mi podpadł i niestety rozczarował.  Na szczęście, nie jestem emocjonalnie zaangażowana w jakiekolwiek wybory we Francji.  Staram się być lojalną obywatelką, przestrzegać prawa i zdawać się na wybory mądrzejszych... w tym Kraju. Sercem jestem zawsze w Polsce.

 Korzystam z przysługującego mi wk....u na odległość.  Powodów dostarcza niezawodnie FATALNY rząd  i jego niewolnicy.  Cóż innego mogę?  Jednak również uważam, jeśli  ci wszyscy nieudacznicy, wygrywają za pomocą państwowej telewizji ''skurskiego'',  ''telewizji trwam'', rydzyka oraz dyktatu  ''dworu'' kościelnego, to cóż. Rodacy dokonali i dokonują wyborów. Proste. Koniec kropka. Teraz elitą  jest niejaki  ''sędzia'' Piebiak, Nawacki, Radzik,minister  sprawiedliwosci, niejaki Ziobro,pomagier Kowalczyk,  Kamiński, Wąsik, SZALONY Antoni i cała pokaźna resztka  ''psycholityków''.😁😁😁

 ''Łatwi w obsłudze'' dla p. Kaczyńskiego.''Zbawiciela'' Polski.  Dobry ''klucz''zastosował.''Gratulacje''! Mierni zostali wywyższeni. Na awanse czekali by latami...jeśli by doczekali.  Zrobią każde świństwo na żądanie. Czyli moralne DNA ;) Na dzisiaj wystarczy, bo mi niedobrze.Mdłości. 😟 Muszę przestać  robić sobie nadzieję, że naród się obudzi a opozycja zjednoczy. Przy dzisiejszych możliwych technologiach, wychodzi mi, że  ci wszyscy, którzy nie moga spotkać się z rozumem, są zwyczajnie sterowani. Z Kosmosu lub z Syberii. Pilotem?😮😆😁 ups.dosyć,!   jeszcze resztki mojego małego rozumku... uleci z wiatrami. ;)   Spokojnych dni i dużo spacerów życzę. Kto może. Trzeba się dotleniać, póki jeszcze się da. 

***********************************

 

Muzyczka musi być na osłodę...hmmm, ciekawe co mi zagra. 




Teraz warto wracać do wspomnień. Miłych wspomnień. Trzeba od czasu do czasu robic reset... na złe obrazy, fakty i ludzi... Każdy ma swoje. Ja, dzisiaj przywołałam takie...

Po namyślę, żeby nie było tak całkiem ''cukierkowo'' bo to i czas nie ten, proponuję fragment z filmu ..''Pianista'' Zrobił na mnie ogromne wrażenie...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz