9 grudnia 2021

Walka ze strachem... o życie!

 

 


'' ORDO MEDICUS'' NA RZECZ ZDROWIA, WOLNOSCI, PRAWDY I NIEZALEZNEJ NAUKI

 Zdecydowałam się podać linka dalej. Nie jest on tylko o szczepieniu dzieci. Jestem pełna szacunku dla  tych ludzi. Lekarzy, naukowców, którzy coraz odważniej pomagają ludziom rozumieć i dostrzegać fakty.  Rozmowy trwają 2 godziny, potem sa pytania i odpowiedzi na nie. Według mnie,  Jest to pomoc  zrozumienia tego co się obecnie  dzieje. Nie tylko w Polsce ale  i na świecie. Jeśli miało być tak dobrze, bezpiecznie, to czemu jest tak źle i coraz gorzej ? 

 

Wysłuchajcie spokojnie a wnioski sami  wyciągajcie. Wszystko to polityczne szambo!Właśnie coraz mocniej zaczyna wybijać.

 To mój wniosek. 

Lekarzom nie pozwalają leczyć. Są ''wytyczne'' partyjne, jak i czym ewentualnie  można. Usłyszą państwo z linka, że wysyłane były zapytania, kilka miesięcy temu do rządu, do ministra zdrowia. Nikt nie raczył odpowiedzieć niestety. Lekarze są nękani.W poczuciu przyzwoitości swej misji ratowania zdrowia ludziom, zdecydowali się na taką formę. Mimo spodziewanych szykan.  Bardzo dziekuję za odwagę, nie tylko temu zespołowi, ale coraz liczniejszym odważym ludziom, dających światło.

 Ja osobiście poznałam te wątpliwości trochę wcześniej. Tłumaczenia zagraniczne, znanych w świecie naukowców, przebiły się.

 Polscy naukowcy, lekarze, nie sa głupsi. Też znają już prawdę.Świat ją odkrywa. Odwazni, wymieniają się doświadczeniem.

Dzisiaj wpadła mi jeszcze wiadomość. Amantadyna, to lek.(tabletki, sprawdzone od dawna) Świetnie sprawdziła się w leczeniu covida19.(między innymi) Od 10 grudnia, rząd mocno ograniczy sprzedaż jej. Czytaj;  dostepnośc jej będzie znikoma. Muszą  niby zachować ją dla ludzi z Parkinsonem. Zamiast zwiekszyć zamówienia, RZĄD decyduje już za ciebie, czym masz się leczyć, kiedy i na jakich niewolniczych warunkach...pozwoli ci. A biznes kręci sie dalej i coraz radośniej, dla wybranych.

 

Mam nadzieję, że dożyje momentu, kiedy ci wszyscy skorumpowani mordercy, sadyści, z wielkich korporacji i z współudziałami w nich, trzymający się władzy ( świecznika, nie koniecznie) zapłacą za depopulację, odczłowieczanie, dzielenie ludzi.

Warto na jakiś czas wyłączyć telewizje i ograniczyć czytanie. Dziennikarze zamiast zgłębiać temat, podawać odważnie zdobywane doświadczenia z medycznego żródła, podsycają strach w rodakach. Lepiej się gazety sprzedają? Ile afer już przykryła ''pandemia'' Rząd dzięki 2 letniej propagandzie i  różnm swoim biznesom w obsłudze, sprowadził Polskę na DNO. Wewnątrz i na zewnątrz. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz