27 sierpnia 2021

Myśl co chcesz, słuchając...

 Chcę dzisiaj na początek, po długiej nieobecności, przedstawić to nagranie.

Pewnie bym nie wpadła na taki pomysł dzisiaj, ale obejrzałam jeden z  odcinków  ''Shreka''  z moimi wnuczkami. Obserwowałam kątem oka ich reakcje. Dzieci reagują spontanicznie na zło i na dobro. ŚCIŚLEJ.. na nienawiść i na miłość.  Jednym słowem prawidłowo. To były cudowne obserwacje. Jestem, zyję we Francji.  Nie, nie powiem, że jest tutaj idealnie. Bo nie jest! Jednak Czarnka i Kaczyńskiego, Morawieckiego, Jędraszewskiego, nie ma, To z całą pewnością!

a teraz nagranie w innej wersji...

 


Lubię  to wykonanie. Kiedyś śpiewałam w tonacji tej pani z prawej. Potem w każdej...;)Dawne czasy;)

Dzisiaj mam chyba jeden z spontanicznych dni miłości;)  Usiłuję pewnie nieudolnie powiedzieć, że  każdy człowiek ma  prawo do miłości, tak jak ją  rozumie.

BRZYDKI- ŁADNY, UBOGI- BOGATY. PRAWO-SKRĘTNY, LEWO-SKRĘTNY, 

PEŁNOSPRAWNY- INACZEJ SPRAWNY, LGBT...itd.itd. Ja jestem za. 

Za Miłością i prawem do niej!

 Czarnki, kaczki , jędraszewskie, biskupi, kardynałowie,  ''niech się walą''....używając szczerego jezyka  młodych.

 Łącznie z obłudnym niestety, Papieżem.

Przyszłość bez zakłamanych hierarchów. Tak ją widzę!

KIEDY !!!??????????????? aaaa, to zależy od ludzi.

Na całym świecie, klapki z oczu! Myśleć, proszę. O to wnoszę....

 Oni nie rozmawiają językiem miłości. Język nienawiści jakim się posługują jest mostem, który musi spłonąć. Teraz, natychmiast!  Ciemnota, musi  zderzyć się z dniem. Za chwilę... będzie za późno. Ciemność nas ogarnie na długie lata.

Poza tym, hmmm...dzisiaj jestem zmęczona  Polityką i głupotą rodaków w Polsce i na świecie.

 Bezsens wypowiedzi polityków, ''profesorów'', nie wspomnę o magistrach, prawnikach i innych''uczonych inaczej'', mnie dołuje. Muszę częściej odpoczywać. Sorry.💗

 Teraz głos dam wczęśniej. Bez dłuższej przerwy.

Ogarnę się ;) Obiecuję.... już w Sobotę.? 😀

 

Na razie wszystkiego dobrego,😊

 mimo zabaw rządzących, w chowanego...

mimo ''olewanka''całego narodu 

czynienia w świecie wielkiego ''smrodu''

dziś potrzebny odważny, wielki  ''zbój''

by zniknął ze sceny, jeden mały...  hm...😉

 

 Proszę nie tracić wiary... w dobro.Po prostu.

Niejaki p. Czarnek, nie ma pojęcia o nim.

Więc wpływu na nie, również nie. ;)


 PS. Przyznacie, nieraz chce się zaśpiewać ''Alleluja''Bez względu na wiarę i bez odniesienia do jakiegokolwiek boga.  Ot, tak spontanicznie. Ja śpiewając, układam inne słowa. Na pewno  w duchu miłości. Do człowieka. Każdego... spragnionego dobrych uczuć. A kto nie jest?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz