26 lipca 2021

Chciałbyś być tak kontrolowany ?

 https://cyfrowa.rp.pl/globalne-interesy/42722-1984-w-2020-roku-rusza-system-totalnej-kontroli-miliarda-ludzi

 to znaczy On już się zadomowił na stałe. Tak chcą na calym świecie zrobić? Ha, ha. Wirus bardzo ułatwia😀. Co tu dużo mówić?


A teraz jeszcze taka ciekawostka.Do słuchania.. 37 minut.

https://rumble.com/vk5wlo-drjm-xsp-sho-nappl-mp-4.html

Jakieś refleksje?    

Prawda, zależą od stopnia przyswajania wiedzy i ''przesiewu''  wiadomości . Choćby warto zauwazyć różnicę, od tych podanych w telewizjach i innych mediach. 

Samemu próbować ,,przemyśleć'' temat. Oparty o własne doświadczenia, plus wiedza NAUKOWCÓW.(tych odważnych, oczywiście) Dopóki jeszcze wam pozwalają, skorzystać z wolności.Wiązać szczątkowe prawdy... rzucane tu i ówdzie...przez rządzących w państwach na całym świecie. Sama jestem ciekawa kiedy ten TEATR się skończy. Ludzie opuszczą maski, klapki z oczu, a nie spodnie...''Globalne powstanie''. To byłoby ciekawe, hmm...

Ok. ''tak se'' pofantazjowałam, polatałam w chmurkach..przez moment.

 W sumie Ja, już nic nie muszę.Robię co chcę, myślę co chcę, czytam co chcę i mówię co chcę. Na szczęście jestem w takim samym otoczeniu😋

_____________________________________________________

p.Czarnek, produkt KK, już ostro się zabrał do ''pracy''. Dzieciom, młodzieży, zamknie buźki i zmusi by robić co ''On''  powie. KK. i ''kurator'' wskaże.

 Rodzice ?  hmm...  les parents comprennent-ils ? Vous n'avez aucune chance de combattre le ministre de l'Éducation. A moins que... les Lions et les Lionnes se réveillent tout de suite !!!

💪 Na pomoc JK. nie liczcie . Tym bardziej na kk.! Nauczyciele, Dyrektorzy nie będą mieli wielkiego wyboru.Serdecznie im współczuję.  Do dzieła, bo odmóżdżą wam dzieciaki!

 Nie do odrobienia krzywda...Nie czekajcie na ''trzecią, czwartą itd. falę'' bo nastepne pokolenia unicestwią?

Pieśń Wolnych Ludzi...

 

(ta wersja tłumaczenia mi pasuje)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz