25 kwietnia 2020

Konkretna pomoc od listonoszy...

-zgadnijcie, co teraz robię?
podpowiem... naturalny ''dwupak''

tak, w drugim podejściu już tylko olewam wasze skrzynki pocztowe, wraz z zawartością.
Czyli przeprowadzam dezynfekcję przeciw wirusową. Pomaga mi brygada ''dachowców''
- z braku wystarczającej ilości tych skrzynek, listonosze zrobili zrzutkę i podstawili bardziej odpowiednie . Brawo!


uprasza się tylko o niegmeranie...rękoma!(tudzież innym ciałem)  
                                              Jakie wybory taka skrzynka pocztowa - mówią
Uwaga!
Głos oddany na D. ma koci zapach. (bez kastracji) Nie trzeba liczyć. Wystarczy wsadzić nos... panie Sasin, plus szanowna komisjo. Macie wprawę ! Przez tyle lat, niejedno wasze wyprodukowane g. musieliście wąchać i rzeźbić...


Ps.Czego to ludzie nie wymyślą prawda?😃Siedzą przymusowo w domu, nudzą się, nawet żon i dzieciaków nie chce się już im maltretować. Zwierzaki domowe dawno glebę gryzą. To co robić. Malarstwo ma wzięcie, tzw. murale, szczególnie. Rzeźba w drzewie, kamieniu, metal, szkło...itd.itd. Wysyp artystów, jednym słowem.😉Niedługo uaktywnią się tzw. ''brygady nocne''😇. Będą sprawdzać czy towar w sklepach ładnie poukładany. Czy jubiler ładnie wyeksponował, to co sprzedaje. Pandemia pandemią, porządek i dyscyplina musi być.😛


Miłej niedzieli dla zaglądających i radosnych spacerów w lesie i parkach.

Trochę oddechu od polityki😛zauważmy Wiosnę...


ps. też mi ''odbija'' , jak widać😃😃😃😃😃😃solidarnie.  Praca na działce i śpiew ptaków na chwilę pomaga. Szum strumyka przy działce takoż, ale  ja potrzebuję wyjść, powłóczyć się, a mogę tylko do sklepu i do lasu. Mam obok.. ech... Zabranie mi wolności, wywołuje właśnie takie notki😃😛
Jak dłużej potrwa ten cyrk, to będą jeszcze głupsze, 😢☹️ czemu nie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz