24 listopada 2019

Pogarda dla Polaków...

 Już po przeprowadzce😃 Przeżyłam! Może więc uda się mi troszkę pocieszyć tym cudownym miejscem na francuskiej wsi? Wszystko znalazło swoje miejsce i teraz czas na prozę. Jaka się okaże?
Zobaczymy. Dla mnie to już ostatnia meta, a dla mojej córki i jej małych córeczek? 
Pewnie już wszystko zapisane w gwiazdach;) Fotki zrobię na wiosnę, bo teraz zbyt jesiennie.Lasy na szczytach gór, mają rudą barwę, lubię zieloną;)Taki mam widok z okna, tuż pod nosem prawie.
 Ok, na razie tyle.


 Nie oglądałam ani nie czytałam 2 tyg. wiadomości co dzieje się w kraju. Oswajam się od trzech dni dopiero.  Dzisiaj wiem, że zaoszczędziłam sobie trochę zdrowia. Tak będę chciała dbać o nie, przez dłuższy czas.
To co wyprawia ten obecny rząd, prowadzony przez śmiesznego zakompleksionego małego człowieczka, to w mojej głowie również się nie mieści ! Wcześniej, wiele razy pisałam: Kaczyński gardzi Polakami jako narodem! Uwierzył, że z narodem trzeba "krótko i za mordę"? To daje efekty, póki co...niestety. Z jednej strony dobrał ludzi, tzw. ślizgaczy po g....e, bo nie po lodzie,
z drugiej,  twarda ''czarna ściana +" do cna zdemoralizowanych bajkopisarzy, z chęcią kontynuowania w unicestwieniu rozumu, u istoty ludzkiej.

Obecnie każdy kraj, przeżywa jakiś tam kryzys. Taki ''trynd''na świecie  Tylko dlaczego do k....i tej drugiej, nędzy,  POLSKA MUSI wybijać się na sam przód zacofania, ciemnoty, czyli niewolnictwa za miskę ryżu ? Bo takie szambo do niekontrolowanego wybicia, przygotował Prezes. 
Jeden psychol ma zniszczyć tak piękny kraj jakim jest Polska ? WOW! - cóż, czyżby kraj tchórzy nam się narodził ??? 
''Banasie'' i ludzie zarządzający spółkami państwowymi, odwieczna pijawka KK.  mają odłożone na czarną godzinę kilka set milionów. A TY... ''szary człowieku'', wierny bóstwom (lub nie), inteligencie z tytułami lub bez, też zabezpieczony?
_____________
Do następnego:) 
TAK, mimo wszystko, starajmy się uśmiechać, choćby przez łzy... Tak ładuje się akumulatory..by mieć siły do walki o lepsze jutro...Mam nadzieję, że kiedyś ten dzień nadejdzie. Oby szybko...
Spokojnych dni życzę☺️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz