6 października 2018

Chyba, że...?

 Gorsze WCZORAJ, nie może przekreślić lepszego JUTRA...

Tego należy się trzymać. Nie jest łatwo, wiem. Osobiście, zawsze najdłużej "wysmucam" duży smutek... kilka dni. Lubię wtedy być sama.  Mały, przesypiam w jedną noc. Człowiek nie jest maszyną i nie powinien udawać, że nią jest. Październik  od wielu lat jest zapisanym "gorszym"miesiącem dla mnie. Nie udaje mi się tego przeskoczyć, ani wykreślić. Na dokładkę wcześniej, doszła dodatkowa "niespodzianka", i "rozsypka" zameldowała się ciut wcześniej. Przeżyłam, póki co :)Nie jest łatwo w dalszym ciągu, ale cóż, szukam sposobów aby przetrwać.

U mnie od paru dni jest cudowna pogoda. Wychodzę, lub wyjeżdżam około 11 ej, wracam o 18 ej.  :)Długie spacery pomagają na lepsze samopoczucie.  Oczywiście przemeblowywanie mieszkania to wisienka na torcie.😉 Zawsze pomaga... na wszystko:)
*****
 "Codzienny teatr" na scenie politycznej, nie robi na mnie większego wrażenia niż poprzednio.  Tym bardziej, że piję teraz dobrą herbatkę i zajadam placuszki dyniowo-jabłkowe. Pychotka!☺️

Dowiedziałam się dopiero dzisiaj, że pan prezes JK.był łaskaw powiedzieć, że pan Morawiecki, to był strzał w dziesiątkę. Czyli "pistolecik" pana prezesa wreszcie "wystrzelił" i wyskoczył  pan premier Morawicki. :)Pod jego rządami Polska wstanie z kolan i będzie tylko dobre prawo i tylko odpowiednia sprawiedliwość.

Pan MM, obecny w roli premiera, swego czasu powiedział, że:
"trzeba słuchać głosu ludu, obiecać im czego oczekują a potem wygaszać ich oczekiwania, mają zapier.... za miskę ryżu "    Dzisiaj dokładnie to robi. Jeszcze poczekajmy, jeszcze się nie spieszmy....

Dzisiaj słuchałam Donalda Tuska w Krakowie.  To jest TO !
Tej klasy, Kaczyński nigdy nie zdobędzie ! Pan Tusk mówił, nie przemawiał to raz, a dwa, to co mówił, trafiało do serca i rozumu. Nie było w jego przemówieniach jak Kaczyńskiego,... nienawiści. Raczej prośba o jedność dla dobra Polski...Prosił o jedność w rocznicę niepodległości. Przypominał także, że nie ma innej alternatywy jak jedność i spójność z Unią Europejską. Mówił, że "my nie musimy wstawać z kolan, my nigdy na nich nie byliśmy"itd. itd.

Kaczyński: "czas powstać z kolan"! Unia nie będzie nam.... itd. itd.itd.

 Jednym słowem, "przemówienia"  pana JK, podlewane nieskrępowaną nienawiścią, trafiają do ludzi, którzy odpowiedzialność i decyzję oddali kościołowi  i obiecankom p. Morawickiego.  Przykre...
A cała reszta obywateli, co na to?. Okaże się w najbliższych i dalszych wyborach.

*************
☹️
Zmiana nastroju

Montserrat Caballé

odeszła dzisiaj rano...

- oboje teraz śpiewają  w tym lepszym świecie?....





Ona  otworzyła mi drogę, przed laty...do polubienia  arii operowych. Teraz lubię słuchać i inne solistki, to oczywiste :)


   "Zaprowadzić mnie do mego przeznaczenia"....
 ten utwór od lat mnie wzrusza, tak samo...


 sama nie wiem dlaczego dałam się tak wpuścić... miałam całkiem dobry nastrój, a teraz tonę w łzach ... widocznie jeszcze nie jestem tak silna jak mi się wydawało?

 mniej więcej słowa:


 Przyjdź zaśpiewaj ze mną
dla pokoju i miłości
moje jedyne marzenie

 to życzenia dla świata
Dołącz teraz do mnie
i maszeruj ze mną
Miłość jest słowem
spróbujmy jeszcze raz
zatrzymaj teraz wszystkie walki
i maszeruj ...

Spróbujmy jeszcze raz
aby pomóc całej ludzkości
aby wygrać te zagubione serca 

zacznijcie nowe życie
Bez zła, bez broni,
po prostu wolność i pokój

Bez zła, po prostu wolność, bez broni,
nie ma zła, tylko wolność 

 maszeruj
*****
Maszerujmy w tym kierunku....

                                                    Słuchanie JEJ, pozwala wierzyć w  lepsze jutro...mimo wszystko

 Ps. oczywiście jak zawsze powtarzam, dobry sprzęt, lub słuchawki do słuchania:) nie chodzi o decybele, to oczywista oczywistość:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz