1 maja 2018

Sadyzm społeczny...

 ....tak określił p. Dorn, obecne zachowania i decyzje głównego powoda ""dobrej zmiany" JK




  Takie zdanie ma "wizytówka" Państwa PiS...
Dzisiaj zamieściła na f. (Ja skopiowałam od kogoś) Sama  nigdy nie skusiłam się na f.

 

 Ta posłanka z piekła rodem, od dawna jest chora. Jak  jej prezio i kolesiostwo.
 Dzisiaj w rocznicę wejścia do Unii Europejskiej, uważała za stosowne rzucić w sieć, jedną wyjętą z swojego worka "złotych myśli" . Nie boi się gniewu swojego prezesa. Ona tylko wyraża głośno jego myśli :) Wręcz "czyta" w tych myślach. Mam nadzieję, że prezio odwdzięczy się pani profesor Pawłowicz. Pozwoli jej nawet kuwetę swego kota wyszorować.
Dla mnie też smutny, "nadobna lampucero", że takie "profesorstwo", zaśmieca
Polski Sejm ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz