21 maja 2015

Szczere uśmiechy :))

No i co - kto sprytniejszy??? - długo trenowałem ten uśmiech, jestem dumny z niego, hę hę hę
Wystarczyło na chwilunię schować się i już "polaczki" wpadły w sieci. 
Teraz zobaczycie jak się rządzi wami,"bezwolnym motłochem"i to z uśmiechem na ustach.



...teraz Ja, będę wysyłał... Już buduję klatki...
ten cymbał niżej, pomoże mi jeszcze, ale jego czas występów już się kończy, hę hę hę

 - oni tylko od tańczenia, spokojnie...ja jestem od grania
- od zawsze jestem w towarzystwie idiotów, jeden więcej nie stanowi problemu. Choć On przebija nawet mojego ukochanego ojca Rydzyka - dodaje jakby w myślach p. Bożenka


- mówiłem, że wrócę!? mówiłem. Teraz wezmę się za was "niezależni"sędziowie, ha, ha, Zaprowadzę nowszy porządek. Będziecie wyprzedzać moje myśli. Tylko spojrzę... nooo!
Noooo, uśmiechnij się!
 - główka nie pracuje, ale głowa i owszem. Jakieś pytania? hę, hę, hę...złapaliście "przynęte"
Tak właśnie miało być! Sam bym może nie poradził, ale na szczęście miałem i mam, dobrych doradców. Nie szukałem co prawda, wiecie, rozumiecie - od lat ci sami. KK, OCZYWIŚCIE hę, hę, hę...
- To prawda, ciemniaki - z wami to trzeba krótko i za mordę. Wszystko mamy już przygotowane. Będziecie klęczeć i błagać o łaskę.Wszyscy bez wyjątku !.hę, he, hę..
panie, a kto to jest Duda?- bo żem nie pytał nawet. Księdze dali na flaszkę dla mnie i moich kumpli, to żem zebrał całom swojom ferajnę i zagłosowaliśmy. Tera, to kazał większy tłum zebrać.- to da dwie. Nawet  dorzuci piwko, chlib i jakieś resztki z obiadu. A wszyscy mówiom, że ten łojciec taki chitry. Eeee, panie, ludzie to som wredne, tak powim szczyrze...
- Spokojnie, już rosnę! za 25 lat kamień na kamieniu nie stanie, po murach KK.Za to, że ci jacyś panowie w sukienkach polewali mi głowę, jakąś zimną cieczą! A fuj !!nie daruję wam tego! A obecni pisiowi, eee, chyba pisiorkowi... " pisiory", (hmm, coś mi się plącze, bo właśnie pisiam)..jak dożyją, to już niech się boją ! To ja wam szanowni rodacy, przyniosę dopiero wolność.Taką, o jakiej marzycie!!! Teraz muszę udawać, że nic nie rozumiem. Dla własnego bezpieceństwa, bo czarne licho nie śpi i nie pozwoli mi dorosnąć !

Słodki "Piernik Toruński" - tak, to ja. Moją słodycz, każdy już poznał. Nie wahajcie się, głosujcie !
Inwestycje czekają!...- a ja czekam na kasę...
,
_______________________
Jak dla mnie, w debacie na plus, był Bronisław KOMOROWSKI :)
Duda  - nie odpowiedział na podstawowe pytania, zadającej je  p. M.Olejnik. PRZEGADAŁ-(odwracał kota ogonem) te krępujące pytania, hm,- spryciarz?:)
Jednym słowem, wstępne igrzyska zakończone. Ciąg dalszy nastąpi:)Spoko....:)
**************************************
http://www.liiil.pl/1432297208,Krzysztof-Lozinski-Klamczoholizm-II.htm

Druga cześć bardzo dobrego felietonu, pana Krzysztofa Łozińskiego. Warto poczytać.
Pierwszą część, pozwoliłam sobie zaprezentować 15 Maja. Dzisiaj jest to jakby uzupełnienie .Bardzo dobrze napisane i dobrze się czyta. Polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz