7 maja 2015

JANOSIK już się zbliża, już puuuka do twych drzwi:))))

...pobiegnij go przywiiiiitać, z radości  serce drży...




- Właściwie wynik już jest przesądzony...nie rozumiem, jakieś wątpliwości ?

 - To Ja, jestem waszym JANOSIKIEM.To ja złożyłem obietnice, które wam się podobają he, he,he,  dlatego coś za coś. Mnie zależy TYLKO, na waszym głosie....no bo chyba nie myślicie, że jako prezydent, mógłbym je spełnić!?? Ale o takich drobiazgach później wam przypomnę....

.....o szczęście niepojęte, bóg sam odwiedza mnie...itd.itd (jak w tej pieśni kk.)
-  To nie prośba to Nakaz,  wiecie kto ma wygrać!!! - inaczej zapomnijcie, że wymodlę wam niebo.
Mnie tam ono nie potrzebne. Ja już żyję jak w raju...ha, ha , ha! Raj jednak nie dla głupich owieczek. Owieczki się strzyże !
- Razem zrobimy jeszcze jeden, UDANY SKOK! - to musi się udać, jak poprzedni ! Żeby tak było , musimy dojść  do władzy...To jesteście winni mojemu bratu! - prawdziwemu prezydentowi. Potem choćby potop !
___________________
Czy po dzisiejszym występie pana Dudy, i odpytania przez p. M. ktoś ma wątpliwości?  Nadaje się na odpowiedzialną funkcję Prezydenta? :)))))))) PEWNIE, tylko może za 15 lat? jak zmądrzeje i zmieni towarzystwo? hmm...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz