14 października 2014

Michały mają to coś :)



 Dzisiaj zobaczyłam w TV,wywiad z Michałem Kwiatkowskim. Przypomniałam sobie jego udział w reality show, Star A.To było parę lat temu.Bardzo  zmienił się na korzyść.Nowy album( Chopin etc) na rynek polski, podoba mi się .Jego brat Dawid, mieszkający w Polsce, też śpiewa... to już inna bajka.Raczej dla młodszego pokolenia:)Mnie podoba się ten, (między innymi) utwór z nowego albumu. Jest cudowny!( Niestety nie śledziłam przez lata jego kariery tutaj we Francji)Dzisiaj tylko  taki przypadek i  takim pozostanie:)
 Śledziłam natomiast drugiego Michała Kwiatkowskiego, podczas jazdy:))) Obecnego Mistrza Świata w ....kolarstwie.Ech... te Michały!(jest jeszcze kilkaset znanych):))

-------------------------------------------------
Jutro... nowy, dzisiaj czekam na MECZ, sorry, nie mogę się skupić na lepszej notce
hi hi hi. ;) Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz