20 października 2014

GOŃ FRAJERA!

- ja już oddzwoniłam,  a ty? :)))
*
Jakaś "moda"na ziemi
ostatnio nastała
frajer z frajera 
wciąż robi "wała'
Ty robisz z niego
On robi z ciebie
"sprawiedliwy"rozstrzygnie
po to  jest w "niebie"
zanim  się jednak on, zdecyduje
na ziemi "sędzia" zareaguje
Sam jest frajerem
frajerów szefem
rozgrzesza wszystkich
NIC,  nie jest "grzechem"
frajer z adasia, frajer z prezesa
frajerzy z PO,
ktoś wiecznie miesza
Głupota wyjdzie frajerom bokiem
"życie" dokładnie doopy im skopie!!!
____________

Chcesz poprawy swego losu ?
GŁOSUJ!
Nie chcesz odczuć z buta ciosu?
GŁOSUJ!
Moralności chcesz biskupa?
trudno, twoja doopa!
chłosta w szkole  wprowadzona?
- dajesz zgodę, ty, żona, on i ona...
przemoc w rodzinie???
ha, ha, ha, bardziej się rozwinie!!!
....zrób co zechcesz z swoim życiem
WIERZ (kk).. i dyndaj się w zachwycie!
marionetką lubisz być?
siedź w fotelu,... nie rób NIC!.
____________________...___________________
Mam dosyć oglądania tego chłamu politycznego w TV i internecie.
 Do końca roku zdecydowanie. Jeśli coś ma mnie zalewać, to na pewno wolę,
żeby to były ciepłe uczucia...a nie jassssna krew! i jad żżżmijowaty.:)))Jak patrzę na te "gęby", jedne "zakazane", drugie obleśne, tłuste... fuj ! to nawet moja muzyka traci blask. A w życiu nie dopuszczę do tego! ;) Będę pisała zawsze "cosik"...BEZ  POLITYCZNYCH WSTAWEK:) nooo... !:))))

(goń frajera???):))))
  -   na rozładowanie, zapraszam na" paso doble."...:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz