1 kwietnia 2014

Odkleić się na weekend, od komputera.:)

w tym uroczym miejscu i jego okolicach. (5h)Dlatego muszę wrócić, niestety:)))
Zarezerwuję tydzień co najmniej:)U góry na skale, swoje miejsce ma Katedra Notre Dame. Sprawia niesamowite wrażenie! Szczególnie w słońcu i o zmierzchu.
Madonna z dzieciątkiem zwrócona ku morzu pilnuje, by rybacy mieli obfite plony.:)(olbrzymi złoty postument):)
Muszę zobaczyć jeszcze Calanque,  miedzy innymi. Uwielbiam takie miejsca
http://marsylia.lovetotravel.pl/ (garść informacji, kogo interesuje.)

*



Fajnie  schodziło się po wyjściu z dworca... w Marsylii:))))

ale  wejście potraktowałam jako "wyzwanie" dla wiosennej talii.:)))) Warta poświęceń.
4 razy dałam radę w" te i nazad"hi hi, a w końcu dałam sobie rozgrzeszenie:)
 (miałam trochę czasu do odjazdu z powrotem):)))
a to mój towarzysz podróży, za którym dzielnie dreptałam;))))On jeden, ja 4 kroki. Przegonił "mami"za to siedzenie przy komputerze:))No i dobrze mi tak !



Zjechaliśmy w uliczkę po drugiej stronie morza i zobaczyłam góry  pod samym nosem
Obok cudowny olbrzymi park.
 Fajnie oderwać tyłeczek od komputera.Chociaż na dwa dni:)
Mieszkać tam może bym nie musiała :), ale krajobrazy cudowne.! Również z biegu pociągu
TGV :))
 Miłego tygodnia dla zaglądających:)
ps. Zapomniałam dodać, że dostałam duży spadek, sama nie wiem co zrobić z taką kasą.Nie jestem przyzwyczajona do takiego 'zbytku"Wydaje mi się to niemoralne.:)
Pewnie rozdam 80% Będę lepiej się czuła. A resztę poświecę na podróże:) no i wreszcie ukończę swoje ksiażki. Powinnam zdążyć;) 
********************************
Spokojnie:))))) wczoraj był DZIEŃ ŻARTÓW, więc pod ps.,oczywiście była moja fantazja.:)przyznaję, sama znam lepsze😛ale może ''wywołam''  spadek, zamiast wilka z lasu?😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz