23 kwietnia 2013

Na luziku :)

Już tak rozkwitły, koło domu :)

Zamknij oczy na chwilę
spróbuj smutki mieć w tyle
Politykę i jej "ściemy"
do "nieba" i tak 
wszyscy na "piechotę"
 ...idziemy :)
i dojdziemy, każdy do swojego
:))))
 
Anna MJ.- (Lizbona)


Tak na marginesie, co huczy w lesie:)
*
Pewien tłusty pan z Rybnika
wigoru  dziś  dostał i fika
 wiosną się zauroczył 
  nieco wyżej podskoczył 
 duma na chwilę go wzbiła.
:)
 
*

 Pewien pan z aureolą przy głowie
założył moralne pogotowie
nie przyniosło mu chwały
  nawet zarodki "pochowały"
wieść niesie, pewnie w lesie :)
*******
Anno, ja też:)))


AMJ.

Miłych dni dla zaglądających :)

ps. szczególnie dla "Antona" i jego ekipy:))))
(dokładnie takie same, jak bum cyk, cyk- jakieś 50, 60?  koło:)))




1 komentarz:

  1. Jaga, dzięki, już sprawdziłam jak to jest z tym moderowaniem. Może na jesień się zdecyduję:)Na razie nie mam na to czasu ani specjalnie ochoty:) Ja skomentuję od czasu do czasu tam gdzie chodziłam zawsze, jednak też nie zawsze mam i czas i nastrój by komentować systematycznie.Zwłaszcza polityczne notki. Tak wolę,:) nic nie musieć, nawet ze względów grzecznościowych i odwrotnie, nikt też nic nie musi z żadnych względów:)))Miłych wakacji, buziole :)

    OdpowiedzUsuń