7 września 2024

''Gdybyśmy lepiej i mądrzej patrzyli''...Weekend M.

... no właśnie

Prawdę zawsze najtrudniej zaakceptować...lubimy siebie oszukiwać...



...fragment wiersza Cz. Miłosza

''Nadzieja bywa, jeżeli ktoś wierzy,
Że ziemia nie jest snem, lecz żywym ciałem,
I że wzrok, dotyk ani słuch nie kłamie.
A wszystkie rzeczy, które tutaj znałem,
Są niby ogród, kiedy stoisz w bramie.

Wejść tam nie można. Ale jest na pewno.
Gdybyśmy lepiej i mądrzej patrzyli,
Jeszcze kwiat nowy i gwiazdę niejedną
W ogrodzie świata byśmy zobaczyli''


Tak, nie wszystko jest możliwe...

Nie usiądziesz już obok mnie...teraz na mnie kolej.Tak, przyjdę, za jakiś czas...


 Dzisiaj  troszkę inna formuła. Mam nadzieję, że będzie do zaakceptowania ?😏Niech teraz kotłuje się w tym kotle politycznym, bez naszej obserwacji.Wiemy, że to długo potrwa, prawda?

WSZYSTKIEGO Najlepszego na weekend.(po nim także)..💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz