17 czerwca 2024

Paweł Wojtunik, gościem u p. Sekielskiego


 Bardzo ciekawy wywiad z panem Pawłem Wojtunikiem, Bardzo miło się słuchało odpowiedzialnego faceta na odpowiedzialnym stanowisku szefa CBŚ. Swołocz pisowska, zaczęła jemu i całej rodzinie wraz z dziećmi, niszczyć życie. Nie chciał być pokorny i korumpowany.Wyjechał z rodziną za granicę. Teraz był na urlopie i chętnie zgodził się na wizytę u p. Sekielskiego.Wydawało się, że chętnie by wrócił. 9 lat poza krajem...Chętnie pewnie by pomógł w oczyszczaniu śmieci. Nie zauważyłam tej godzinnej rozmowy, chciałam dłużej słuchać...

''Za czasów Pis-u, Polska  na ostatnim miejscu  jeśli chodzi o walkę z korupcją i walkę z pandemią. Kadrowo - politycznie, państwo zepsute w takim stopniu, w jakim nie było podczas komunizmu''

''To skutek doboru kadr i ich przywódców. Większość z doboru ''mierny ale wierny''Rządni kasy i wysokich stanowisk. Wystarczyło 8 lat by zniszczyć Polskę.Jej instytucje, także sądownicze itd .- analizował spokojnie pan Wojtunik. Jest co naprawiać...''

To prawda,  proszę na sekundę pomyśleć o takich profesjonalistach jak choćby Kamiński i Wąsik z CBA..Zabezpieczali państwo !? Czy złodziei, agentów, mafiozów? Jak wielu ludziom zniszczyli życie ! Nie wspomnę o Macierewiczach, Błaszczakach  ''granatnikach'' czy skorumpowanych prokuraturach i sędziach itd. itd. Wszyscy to zdrajcy. Dużo tego...uff! Teraz czym dłużej trwa rozliczanie, tym wyżej TA mafia, podnosi głowę i trzepie mózgi naiwnym ludziom. Kłamstwami oszczerstwami. Całe szambo wylewają na jedynego człowieka, który chce odbudowywać Polskę! Zostanie Syzyfem? ZDROWIA, panie TUSK!

 Jeśli PiS znowu dojdzie do władzy, to zawdzięczać będzie  właśnie ludziom, którzy nie myśleli o Polsce jak o swoim domu. Dom znajdą wszędzie, byleby kasa się zgadzała? Taka prawda to pozerstwo... Niewielu posiada miliony...z ''ciemnych interesów''.  Ci co posiadają, zagubili dawno w sobie człowieka. Ja na szczęście mam ''wywalone'' na podejścia materialne. Można być także szczęśliwym w miarę.Bywam.😉 A serce mnie boli, gdy widzę jakie szambo zrobił JEDEN człowiek(?)z mojej Ojczyzny...Jak wraz z Kk, chcą wprowadzać dyktatorskie rządy. Dać im tylko jeszcze jeden, jedyny raz dojść do władzy...😢

MIŁEGO     odsłuchiwania. Polecam. Sorry takie nieciekawe refleksje.. 😏zaraz mi przejdzie, jak wyjdę na spacer z moim piesiem. Spokojnego dnia i dużo zdrówka...💓
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz