19 lutego 2024

Krzyk duszy...

 

 

Lubię słuchać pana Rozenka. Wysłuchałam wczoraj, ale nie miałam czasu na Bloga. Przykro było mi z powodu pana Nawalnego. Wielki odważny człowiek.Torturowany przez lata, ciągle wracał do swojej Ojczyzny. Oddał za nią życie.  Mimo woli skojarzyłam ''narodowych bohaterów'' okrzykniętych ostatnio przez pisowskich gamoni, więźniami politycznymi.Kamiński i Wąsik😁. Nawet nie umiem tego nazwać, tyle słów, epitetów, krąży w głowie.

 Świat zna znaczenie - więzień polityczny.Jest nim między wieloma, pan Nawalny. Kraj taki jak Rosja, pod rządami Putina, gnębi od zawsze Opozycję. Nie znosi on krytyki i sprzeciwu. Dokładnie jak Kaczyński.  Trzecia kadencja PiS-u byłaby  tragedią dla Polski. Dyktatorskie zapędy Kaczyńskiego i jego kundelków, byłyby dobiciem Polski.Ku zadowoleniu Putina i przy dużej pomocy z jego strony. Kaczyński, na ostatnim wydechu powiedziałby zadowolony: 

Nie ma mnie, nie ma Polski !...   Dokładnie przed tym ostrzegał jego ojciec.

 A naród? A naród klaszcze zadowolony,  śmieje z dowcipów o p. Tusku, ''jego winach''i pochodzeniu. Spija jad z wykrzywionej gęby prezesa Pis-u i niesie te ''mądrości'' i toksyny pod strzechy.

Ciągle aktualne :Miałeś Chamie złoty róg...


 .................................................................................

 Pan Niesiołowski, skończył właśnie 80 lat! Z dużą przyjemnością wysłuchałam tego wywiadu.

Zapamiętałam jego z Polski, jako fanatyka kościelnego. W tym wywiadzie (1h, 10h)zupełnie inny, realnie myślący człowiek ! Powiedział, że nic nie dzieje się nagle. Potrzebny był proces dojrzewania do prawdy. Cieszę się, że tak właśnie dojrzał pan Niesiołowski. Również tak dojrzewałam.Lepiej późno niż wcale...tak mówią.😁 To co księża zrobili po 1989 roku (wcześniej ?)z Kościołem, wiarą, z ludźmi im ufającym, ten czas pozwolił na otwarcie oczu wiernym.Tego typu instytucje, spaślaki z wyciągniętą ręką, Rydzyki, Jędraszewskie i inne biskupie stworzenia i urojenia, muszą odejść w niebyt.

 Świat musi narodzić się na nowo.Za jakiś czas to się stanie.. mam taką nadzieję. Obecnie KK, jest niereformowalny.Nie ma co się łudzić.Pryska jadem dokładnie jak poprzednia mafia rządząca.Robią tak bez przerwy ! Moralna degrengolada, nie poprowadzi ku dobremu... owieczki.😉Ani młodzieniec 75, Kaczyński - zbawiciel, nie poprowadzi ku świetlanej przyszłości.  Chcieliby jeszcze troszkę  RAJU, tu na ziemi.? Dla swoich bliskich i dla siebie. Bo dobrze  żarło... a tu kuku!😇Dopuścili tego w niebiesiech, do totalnego wk.... i wygnał z ''RAJU''Ot, co😁trza to łyknąć! Robić rachunek sumienia,, hmm ...najpierw oczywiście go znaleźć..Potem czynić zadośćuczynienie za zło, wyrządzone bliźnim. Jedni drugim, wymiennie. DOBRE, CO ?😂😂💗💗💗💗💗💗

 

Wszystkiego dobrego dla zaglądających, dużo serduszka ''wymiennego'' życzę

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓💓💓💗🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz