11 sierpnia 2022

Jest nadzieja !!!

 Cudowne wystąpienie p. Tuska dzisiaj ! Wysłuchałam,  jak to ja, gardło ściśnięte.... Szczerze mówiąc, zaskoczył mnie...na plus!   Facet ma wspaniałą rodzinę,  po co mu ten obecny i przyszły burdel na głowę?! Nie dla zysku, nie dla poklasku.ON myśli o losach Polski, tego jestem pewna.  Nigdy nie miał ''asysty''.  Idzie do ludzi z ufnością, a Jaryca? SZTABY policjanów i  tajnych  szpiegów. On i jego ''doradcy'' w  rządzie! 

Plus Antek oczywiście.😁Jakżeby inaczej. Tyle milionów przekrecić,  to musi obawiać się ''cieni''. Jak każdy złodziej i psychol.

Miliony w błoto ! Ba.. raczej miliardy. Taki ''nie rząd'' się trafił.

 

Jednak myślę, że sam nie da rady! On o tym wie! .... Opozycjo z lewa i prawa... schowajcie swoje   EGO!   K. W. M! .... Musicie działać razem! RAZEM1!!!  Jeśli tego wciąż nie rozumiecie, to pies(ruski)  Polskę  za..... wykończy!

 ps. Miałam dać inną notkę. TEŻ prawdziwą, na żywo😇 ale ta... wygrała dzisiaj.😜

 Jutro, najpoźniej pojutrze , dam notkę o ''MIDASIE''

2 ps. wiem, każdy potrzebuje optymizmu, także z takich  notek. Przepraszam, teraz jest taki czas, ze trzeba stworzyć warunki, by ten optymizm się obudził. W każdym z nas! Bierność, czy ślepota, urządzanie się w D..... , niczego nie złagodzi, nie rozwiąże. Wprost przeciwnie...

Zdrowia dla NAS! Dla ludzi myślących i odważnych.

 

 tak, muzyczkę musze dać...byśmy zobaczyli światełko w tunelu...😉

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💚


 

Whitney Houston -w oryginale, ale dzisiaj  wolę to  wykonanie...jednak 💓


 

Podaruj mi choć jedną chwilę W której jestem kimś więcej niż mogłabym wymarzyć Gdy każdy z mych snów jest o jedno uderzenie serca A odpowiedzi mam wszystkie przed sobą Daj mi choć tę jedną chwilę, By ścigać się z przeznaczeniem Właśnie wtedy, w tej chwili Będę Będę Będę wolna Będę Będę wolna

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,dana_winner,one_moment_in_time.html
Podaruj mi choć jedną chwilę W której jestem kimś więcej niż mogłabym wymarzyć Gdy każdy z mych snów jest o jedno uderzenie serca A odpowiedzi mam wszystkie przed sobą Daj mi choć tę jedną chwilę, By ścigać się z przeznaczeniem Właśnie wtedy, w tej chwili Będę Będę Będę wolna Będę Będę wolna

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,dana_winner,one_moment_in_time.html

fragment tekstu...

 

Podaruj mi choć jedną chwilę

 W której jestem kimś więcej niż mogłabym wymarzyć

 Gdy każdy z mych snów jest o jednym uderzeniem serca 

A odpowiedzi mam wszystkie przed sobą

 Daj mi choć tę jedną chwilę,

 By ścigać się z przeznaczeniem 

Właśnie wtedy, w tej chwili

 Będę

 Będę

 Będę wolna

 Będę, będę wolna...

ps. wierzę, ze sam głos... plus tekst, spodoba się zaglądającym...

Życzę wiary, że zły czas ... minie.  Też jej baaaardzo potrzebuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz