1 stycznia 2022

Dajmy się zaprosić ''koncertowo'' ;)

 Na początek to nagranie;|) mam do niego słabość;)

         NA NOWY ROK 2022 !

      
 
 
 A tutaj cały wiedeński Noworoczny Koncert 2022 jak każdego roku. Ja wysłuchałam dzisiaj z telewizji francuskiej na żywca



UBARWIONY krajobrazami i tańcem. Na zakończenie jego, jak zwykle:

  Johann Strauss Sr. "Radetzky March".Warto oczywiście wysłuchać, obejrzeć całość. Oczywiście dobry sprzęt lub słuchawki.

 

JESLI OKIENKO ZNIKNIE, JEST NA YT.;)

 Wszystkim zaglądającym, życzę ZDROWIA, zero strachu,  natomiast dużo dobrych, uporządkowanych myśli.Wiadomo, strach blokuje myśłi, zaburza rozsądek itd.itp sami wiecie;) A psychiatrów brak, proszę ja was.;) Sami pouciekali gdzie kto mógł. Wiekszość na korepetycje do innych zagranicznych placówek. Chociaż chodzą słuchy, że deficyt w tej branży jest zły na całym świecie.😀Jakaś taka psychoza  pandemiczna, pod nazwą ''ZAJOB'' czy CUŚ? Przyszedł zdaje się z Rosji? Mówią, że kilkaset osób już zarażonych.Na razie ''tajemnica państwowa''Czy ja wiem ? dawno wyciekła.. jakieś 6  lat temu? 

 

Widać jak na dłoni, kto i jak bardzo  boi się w rządzie. Jakie ruchy robią i działania.Najczęściej widać ich brak...Sami są sparaliżowani tym, co przygotowali dla obywateli w roku 2022

Na razie nie będziemy  sobie psuć dobrego nastroju. 😇

Miłego wieczorku i niedzieli. 

ups. przepraszam, przecież nie kazdy musi być melomanem😁

dlatego dla wielbicieli ''innej muzyczki'' też coś mam, a jakże 

😁😁😁

 no nie mówicie proszę, ze przebiłam Zenka z TV Kurskiego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz