6 czerwca 2020

Polska chce wreszcie miłości, a nie tylko pier......a ;)

 Warto przeczytać:)🌹

''...teraz będę głosowała. Dlaczego? Obawiam się, że to moja ostatnia szansa i jeśli teraz odpuszczę, to przez lata nie będzie już szans na demokratyczne wybory w Polsce. Jednocześnie sądzę, że tylko pójście do urny da mi prawo negowania wyników, piętnowania oszustwa i ewentualnych fałszerstw, a nawet odwoływania się gdzieś dalej, nawet poza granice Polski'' - napisała Tamara Olszewska.   (poniżej)

https://cleofas24.wordpress.com/1d/krzysztof-pyrc-02-06-2020/olszewska-06-06-2020/

😉🌹
 Pan ni(e)jakiego Dudy, J.K, pozwolił sobie zawarczeć na ''chamską hołotę'' -donosi M.G.

...''Polska chce wreszcie miłości, a nie tylko pierdolenia'' - jest przekonana p. Manuela Gretkowska.
Lubię jej konkretny przekaz. Jest odważna  w tym co myśli i nie ma problemu z dzieleniem się,  zawsze trafnymi przemyśleniami. Właśnie czekam na jej najnowszą książkę pt. ''Faworyty'' już się cieszę.

 https://cleofas24.wordpress.com/1d/krzysztof-pyrc-02-06-2020/gretkowska-06-06-2020/

------------
Żałosny był ten spektakl w obronie ministra zdrowia p. Szumowskiego.  Wiadomo, większość parlamentarna,  (około 15 posłów) zawsze obroni najgorszego kretyna. Natomiast pan premier Morawiecki, umówił się z p. Dudą, że dadzą dodatkowo spektakl teatralny, dla ciemnej gawiedzi.  Czyli biednej ''chamskiej ''hołoty'' i poddadzą pod głosowanie... ''zaufanie do rządu'' 😀😃
Ustalili to pewnie przy piwie z sokiem ?

 

 Obecnemu prezydentowi Dudzie, premier MM- największy kłamca w rządzie, musi pomóc. Bo jego ponowny wybór, stał się bardzo wątpliwy. Wszyscy kradli, kłamali bez mrugnięcia i na zawołanie. Spełniali życzenie bezpośredniego winowajcy niszczenia Polski, Jarosława Kaczyńskiego.

Dlatego po trupach, a MUSI prezydent obecny wygrać! Inaczej, wszyscy pójdą na dno.
Meta, to więzienie ?
Dlatego znowu rozdadzą kasę. Tym razem na wakacje...
Jeżeli już będą musieli pożegnać się z dyktaturą, to Polskę zostawią w kompletnej ruinie. Oni, cały rząd, i ich rodziny, do 4 ego pokolenia, mają zapewniony dobrobyt ?
Tak sobie przez sekundę pomyślałam.😛Wyjątkowo ten rząd, zasługuje na pogardę...

_________🌹🌹🌹
Ile pokoleń musi się narodzić, by świat stał się lepszy? Ba, by odrodził się kiedyś w miłości. Bez rasizmu, homofobii, zazdrości,  w równości...i szacunku dla siebie i przyrody...

Moja wnuczka (8) uwielbia śpiew tych dzieci. Zna teksty a ja chciałam je dzisiaj zaprezentować .
Mnie również b. się podoba ich wykonanie. Teksty oczywiście są starsze niż one, ale cudowne.
...
Czarne cierpienie, ludzie i wojna
Którzy wierzą, że dzierżą lejce czasu
Kraj miłości nie ma granic
Dla tych, którzy mają serce dziecka

Miłość to ty
Miłość to ja
Dziecko to ty
Dziecko to ja...     (fragment tekstu) piosenka z roku 1977, w oryginale, śpiewa ją Marie Myriam.


w oryginale M. Sardou.
Spokojnej i pogodnej niedzieli dla zaglądających☺️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz