16 lutego 2020

Cudowny relaks...;)









Moja próba szukania muzyki na dzisiaj dla..relaksu?
cofnięcia się o kilka wieków, choćby na chwilę?
Zastanawiam się... Przecież te czasy też były brutalne, barbarzyńskie, pełne intryg, zawiści, żądze władzy, zdrad, korupcje itd.itd. Jednak  słowo Honor,  znaczyło dokładnie to, co miało znaczyć...
Cenę życia i odwagi.
Dzisiaj? 😢... Wszystko przetrwało co wymieniłam, jednak uboższe o honor i odwagę. Smutne.
Dobrze, że cudowna muzyka, może mnie przenieść w czasie i w scenerii jaka mi pasuje.  Wystarczy zamknąć oczy...
Oczywiście byłam wcześniej na 2 godzinnym spacerze w wiosennej scenerii. Cieplutko, więc mogłam się zrelaksować z moim cudownym piesiem.
Byłam w takich miejscach, gdzie mogłam sobie pozwolić na śpiew, ile pary w płucach😀 dla ptaków i tak nie byłam konkurencją;)jednak one bidulki chyba zamilkły na ten czas😃
Miłego popołudnia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz